زمان مطالعه: 3 دقیقه

خودکشی مرد جوان با قتل زن مورد علاقه اش گره خورد

مرد جوان که زن مورد علاقه‌اش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، پس از بخشش اولیای دم از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.
01 بهمن 1402
شناسه : 102876
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102876
313+
بالا
مرد جوان که زن مورد علاقه‌اش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، پس از بخشش اولیای دم از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

حادثه 24 - مرد جوان که زن مورد علاقه‌اش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، پس از بخشش اولیای دم از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

تحقیقات جنایی در این پرونده از ظهر سوم مرداد امسال و با گزارش قتل زن ۴۰ساله‌ای به نام مهتاب در شرق تهران آغاز شد. ضارب، مرد ۴۸ساله‌ای به نام کیارش بود که خود را تسلیم پلیس کرد و گفت: «چهار سال قبل با مهتاب آشنا شدم. در این مدت به‌خاطر علاقه زیاد، درآمدهای روزانه‌ام را که از طریق مسافرکشی کسب می‌کردم به او می‌دادم. همه چیز خوب بود تا این‌که مهتاب به‌دروغ مدعی شد به شهرستان رفته است و چند روزی نمی‌تواند من را ببیند. ابتدا نمی‌دانستم که مهتاب دروغ گفته است تا این‌که همسایه او با من تماس گرفت و گفت مهتاب در تهران حضور دارد. بعد این ماجرا عصبانی شده و تصمیم به خودکشی گرفتم اما مهتاب را کشتم.»

متهم به قتل صحنه جنایت را بازسازی کرد و با قرار قانونی روانه زندان شد. کیارش در ادامه توانست رضایت اولیای ‌دم را کسب کند و پرونده‌اش برای محاکمه از جنبه عمومی جرم به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده، کیارش در تشریح ماجرا گفت: «شش سال قبل برای کار به تهران آمدم. چهار سال قبل با مهتاب آشنا شدم. او از همسرش جدا شده بود و کم‌کم به هم علاقه‌مند شدیم. در این سال‌ها ۷۰میلیون پس‌اندازم را به او دادم و مهتاب برایم مثل همسر بود. مدتی بود به رفتارش مشکوک شده بودم. آخرین بار گفت قصد‌دارد به شهرستان برود اما چند روز بعد مرد همسایه تماس گرفت و مدعی شد مهتاب به شهرستان نرفته و آخرین بار با یک خودروی تیبا جلوی در خانه آمده است. وقتی این حرف را شنیدم، اعصابم به‌هم‌ریخت و تصمیم گرفتم خودکشی کنم. با ماشین در خیابان می‌چرخیدم و سراغ دوستم در یک پمپ‌بنزین رفتم و از او چاقو گرفتم. بعد مقابل خانه مهتاب رفتم تا خود را مقابل چشمان او بکشم. وقتی با او صحبت کردم در جوابم گفت دیگر نمی‌خواهد به ارتباط با من ادامه بدهد. وقتی این حرف را زد، ۷۰میلیونی که به او داده بودم راخواستم که قبول نکرد. کنترل رفتارم را از دست داده و با چاقویی که همراه داشتم به او ضربه زدم. بعد هم با اورژانس تماس گرفته و درخواست کمک کردم.»

متهم به قتل در آخرین دفاعیاتش گفت: «باور کنید مهتاب را دوست داشتم و حرف‌های مرد همسایه باعث شد عصبانی شوم و زن مورد علاقه‌ام را بکشم. می‌خواستم مقابل چشمانش خودکشی کنم اما رفتارش باعث شد او را بزنم. از قضات دادگاه درخواست دارم مانند اولیای دم مرا ببخشند و در مجازاتم تخفیف قائل شوند.» 

پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر