زمان مطالعه: 2 دقیقه

جزئیات حرف های جنجالی درویش با برانکو

خبرنگاران عمانی در مورد پیشنهاد پرسپولیس به برانکو او را سوال پیچ کردند.
30 دی 1402
شناسه : 102853
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102853
190+
بالا
خبرنگاران عمانی در مورد پیشنهاد پرسپولیس به برانکو او را سوال پیچ کردند.

 حادثه 24 -برانکو ایوانکوویچ وارد سالن نشست مطبوعاتی می‌شود، در همان ردیف جلو چند خبرنگار با لباس محلی عمان نشسته‌ و انگار خود را آماده رویارویی با سرمربی کروات که نامش اخیرا به شدت مرتبط با پرسپولیس بوده، کرده‌اند.

اما سرمربی کروات با آرامش خاصی به صندلی تکیه می‌زند و صحبت‌هایش را آغاز می‌کند: «بازیکنان ما از هیچ تیمی نمی‌ترسند و برای پیروزی مقابل عمان تلاش خواهیم کرد. بازی مهم و سختی در انتظار ماست اما ما ثابت کردیم که می‌توانیم مقابل هر تیمی به خوبی بازی کنیم. باید در دفاع و حمله آماده باشیم تا به نتیجه برسیم.»

پایان این صحبت‌های برانکو، سوالات جنجالی خبرنگاران پیرامون ملاقات با رضا درویش، مذاکره پرسپولیس و احتمال جدایی از عمان را به دنبال داشت که البته او بدون طفره رفتن و اشاره به اینکه سوالات در موضوع نشست خبری نیست، به آنها پاسخ داد.

خبرنگاری به نام محمد از برانکو در مورد تمدید قرارداد و آینده کاری سوال کرد و برانکو کمی هم ناراحت و برافروخته و با چهره گرفته به سوال او اینطور پاسخ داد: «همانطور که دفعه پیش هم گفتم، پیشنهادات برای سرمربیان هرگز در طول روز متوقف نمی‌شود.»

در حین این سوال زمانی که نام باشگاه ایرانی مطرح شد، برانکو نگاهی به مترجم خود انداخت و سپس با ناخن صورتش را خاراند و برای پاسخ آماده شد.

او همچنین در مورد مذاکره با پرسپولیس عنوان کرد: «مذاکره با پرسپولیس مربوط به 20 روز پیش است.»

برانکو در مورد دیدار اخیر با رضا درویش و در پاسخ به این سوال که آیا با تیمی در لیگ برتر ایران قرارداد بسته، اظهار داشت: «این یک گفتگوی محترمانه بین طرفین بدون اشاره به همکاری و قرارداد بود.

سرمربی عمان ادامه داد: «پیشنهادات هرگز متوقف نخواهند شد، همانطور که می‌دانید قرارداد من با عمان در پایان جام ملتها به پایان خواهد رسید و وقتی شخصی در این موقعیت قرار دارد، ممکن است پیشنهاداتی به او داده شود. اما تمام تمرکز و توجه من معطوف به جام ملتهای آسیاست.»

ایوانکوویچ همچنین تاکید کرد: «وقتی یک مربی در این موقعیت قرار بگیرد، باشگاه‌های زیادی تلاش خواهند کرد با این مربی مکالمه داشته باشند.»

در پایان نشست مطبوعاتی یکی از خبرنگاران با لحنی تند پرسید: "هواداران فوتبال در عمان از شکست مقابل عربستان ناراحت شدند، به خصوص اینکه در نیمه دوم حمله‌ای نکردیم و تعویض‌ها کارساز نبودند".

برانکو در پاسخ گفت: «من از این سوال متعجب می‌شوم. عربستان مدعی شماره یک قهرمانی است و من به عملکرد شاگردانم افتخار می‌کنم و امیدوارم در این مسیر کارمان را ادامه دهیم. اینکه در نیمه دوم دفاع کردیم به خاطر تسلط و احاطه عربستان بود.»

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر