زمان مطالعه: 2 دقیقه

اوج هیجان آفرود سواری در عمق کویر با مرگ پایان یافت

معاون هلال احمر استان کرمان از حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو آفرود خبر داد که در آن ۴ نفر کشته و مجروح شده‌اند و عملیات نجات همچنان ادامه دارد.
30 دی 1402
شناسه : 102827
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102827
191+
بالا
معاون هلال احمر استان کرمان از حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو آفرود خبر داد که در آن ۴ نفر کشته و مجروح شده‌اند و عملیات نجات همچنان ادامه دارد.

حادثه 24 - معاون هلال احمر استان کرمان از حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو آفرود خبر داد که در آن ۴ نفر کشته و مجروح شده‌اند و عملیات نجات همچنان ادامه دارد.

محمد امیرخانی معاون هلال احمر استان کرمان گفت: ۲ تیم امداد و نجات آفرود از استان کرمان که به محل حادثه رسیده اند اقدامات اولیه درمانی را انجام داده اند و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان این حادثه در عمق کویر به فاصله ۴ ساعت با جاده کرمان - نهبندان اتفاق افتاده است، عنوان کرد: امدادگران برای امدادرسانی در این حادثه ابتدا باید تا ۱۰۰ کیلومتری این جاده پیش رفته و سپس وارد عمق کویر (خاکی) می‌شدند و ۴ ساعت در این مسیر حرکت می‌کردند و همین امر مقداری کار امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.

امیرخانی با اشاره به مشارکت امدادگران جمعیت هلال احمر و پشتیبانی اورژانس و نیروی انتظامی استان‌های کرمان و خراسان جنوبی در این حادثه عنوان کرد: امدادگران پس از حضور در محل حادثه یک فوتی که در خودرو گرفتار بود را رهاسازی کرده و ۳ مصدوم را پس از اقدامات اولیه به بیمارستان مرکز استان کرمان انتقال می‌دهند.

وی گفت: طی تماس با امدادگران حاضر در محل حادثه، فرد فوتی از همان ابتدا سر صحنه جان باخته بود و هیچ علائم حیاتی ازجمله نبض نداشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان ادامه داد: اکنون ۲ تیم جمعیت هلال احمر استان کرمان در عمق کویر هستند و ما نیز در ورودی جاده مستقر هستیم تا پیکر فوتی و نیز مصدومان این حادثه را منتقل کنیم.

وی در ادامه با اشاره به همکاری ۴ تیم امدادگر از کرمان و خراسان جنوبی در این حادثه افزود: ۱۳ نیروی امدادی از پایگاه‌های نهبندان، شهداد و مرکز استان کرمان و همچنین یک تیم از پایگاه چاهدشتی به محل حادثه اعزام شده بودند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر