زمان مطالعه: 1 دقیقه

راهداران مهاباد ناجی یک بیمار از مرگ حتمی شدند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: سفیران نجات جاده های آذربایجان غربی این بار در مهاباد جان یک نفر را از مرگ حتمی نجات دادند.
30 دی 1402
شناسه : 102821
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102821
93+
بالا
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: سفیران نجات جاده های آذربایجان غربی این بار در مهاباد جان یک نفر را از مرگ حتمی نجات دادند.

حادثه 24 - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: سفیران نجات جاده های آذربایجان غربی این بار در مهاباد جان یک نفر را از مرگ حتمی نجات دادند.

رحمت نویدی نیا با اعلام این خبر گفت: راهداران مهاباد با برف روبی محورهای روستایی اوزون دره، گرده بردان، امین آباد، در یک عملیات ۸ ساعته که به خاطر کولاک شدید برف مسدود شده بود، جان یک بیمار بدحال را از مرگ حتمی نجات دادند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از  ۵۰ نفر راهدار در شهرستان مهاباد فعالیت دارند که خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی و بهره‌گیری از نزدیک به ۳۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین، کلیه محورهای مواصلاتی روستایی و فرعی مهاباد بازگشایی شده است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، نوید نیا خاطر نشان کرد: از زمان آغاز بارش برف در سطح استان و مخصوصاً شهرستان مهاباد، راهداران این شهرستان با فعالیت شبانه روزی بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان را برف روبی کردند.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر