زمان مطالعه: 1 دقیقه

لحظات مرگ و زندگی سه کوهنورد مفقود شده در اوکوزداغی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هریس گفت: سه کوهنورد هریسی که پنجشنبه، ۲۸ دی ماه در کوهستان اوکوزداغی مفقود شده بودند، با تلاش تیم‌های امدادی و مردمی پیدا شدند.
30 دی 1402
شناسه : 102820
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102820
118+
بالا
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هریس گفت: سه کوهنورد هریسی که پنجشنبه، ۲۸ دی ماه در کوهستان اوکوزداغی مفقود شده بودند، با تلاش تیم‌های امدادی و مردمی پیدا شدند.

حادثه 24 - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هریس گفت: سه کوهنورد هریسی که پنجشنبه، ۲۸ دی ماه در کوهستان اوکوزداغی مفقود شده بودند، با تلاش تیم‌های امدادی و مردمی پیدا شدند.

علی مجیدی با اعلام این خبر افزود: سه کوهنورد هریسی پنجشنبه، برای کوهنوردی به کوهستان اوکوزداغی در ارتفاعات اسماعیل کندی رفته بودند.

وی ادامه داد: ساعت ۲۱ شب خانواده‌های این کوهنوردان با نگرانی از بازگشت فرزندانشان به نیروهای امدادی هریس اطلاع دادند.

وی افزود: با اعلام این خبر، دو تیم از پایگاه هلال احمر بیلوردی و شعبه هریس به همراه بخشدار مرکزی، نیروی انتظامی و داوطلبان مردمی به محل حادثه اعزام شدند.

مجیدی گفت: این تیم‌ها با بکارگیری آمبولانس و تراکتور کمک دار تا ساعت ۳ بامداد تلاش کردند، اما به دلیل برف و کولاک و عدم امکان دسترسی به محل، عملیات را تا صبح متوقف کردند.

وی تصریح کرد: صبح جمعه، با شروع عملیات و تقسیم نیروهای هلال احمر، گروه کوهنوردی و نیروهای مردمی و اهالی روستا، اقدام به جستجوی منطقه اعلامی کردند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی، وی در پایان ادامه داد: در نهایت، این افراد مفقودی را صحیح و سالم در حال بازگشت به روستا پیدا کردند و این عملیات ساعت ۱۵ ظهر روز جمعه پایان یافت.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان شرقی» را در صفحه حوادث آذربایجان شرقی و حوادث تبریز حادثه 24 بخوانید.  

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر