زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرنوشت عجیب 10 زندانی در مشهد / 313 چطور عدد شانس زندانیان مشهدی شد

همزمان با هفته نخست ماه مبارک رجب ۱۰ نفر از زندانیان خراسان رضوی به همت خیران و با بدهی 313 میلیون تومانی از زندان های این استان آزاد شدند.
29 دی 1402
شناسه : 102787
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102787
195+
بالا
همزمان با هفته نخست ماه مبارک رجب ۱۰ نفر از زندانیان خراسان رضوی به همت خیران و با بدهی 313 میلیون تومانی از زندان های این استان آزاد شدند.

حادثه 24 - همزمان با هفته نخست ماه مبارک رجب ۱۰ نفر از زندانیان خراسان رضوی به همت خیران و با بدهی 313 میلیون تومانی از زندان های این استان آزاد شدند.

همزمان با آغاز ماه مبارک رجب و از ابتدای هفته جاری ۱۰ نفر از زندانیان مراکز تامینی و تربیتی استان با پرداخت بدهی توسط نهاد های حمایتی، خدام بارگاه منور رضوی و خیرین نیک اندیش و همچنین گذشت خیرخواهانه شاکیان پرونده از زندان شهرستان های قوچان، تایباد، سبزوار، کاشمر و گناباد آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

خدام حرم مطهر رضوی با حضور در زندان شهرستان کاشمر و پرداخت مبلغ ۳۸۰ میلیون ریال زمینه ساز آزادی چهار زندانی نیازمند این شهرستان شدند، همچنین ۲ زندانی قوچانی که با بدهی بالغ بر یک میلیارد هشتصد میلیون ریال در زندان تحمل حبس می کردند، با گذشت شاکیان پرونده و کمک های خیرخواهانه خیرین به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

همچنین ۲ زندانی دیگر با بدهی ۲۵۰ میلیون ریالی با گذشت شاکیان پرونده و کمک های نقدی خیران و همچنین استفاده از ارفاقات قضائی از زندان شهرستان های سبزوار و تایباد آزاد شدند.

یکی از خیران شهرستان گناباد نیز با پرداخت هزینه مراسم ترحیم پدر خود به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال زمینه ساز آزادی ۲ نفر از زندانیان نیازمند این شهرستان شد.

ارسال نظر