زمان مطالعه: 3 دقیقه

خبر بد برای هواداران پرسپولیس/ فروپاشی در کادرفنی پرسپولیس

کادرفنی پرسپولیس فرو پاشید!با جدایی سه دستیار یحیی گل‌محمدی، حالا وضعیت اوسمار برای هدایت سرخپوشان کاملا پیچیده شده است.اختصاصی: کادرفنی پرسپولیس فرو پاشید!
28 دی 1402
شناسه : 102762
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102762
179+
بالا
کادرفنی پرسپولیس فرو پاشید!با جدایی سه دستیار یحیی گل‌محمدی، حالا وضعیت اوسمار برای هدایت سرخپوشان کاملا پیچیده شده است.اختصاصی: کادرفنی پرسپولیس فرو پاشید!

حادثه 24 -کادرفنی پرسپولیس فرو پاشید!با جدایی سه دستیار یحیی گل‌محمدی، حالا وضعیت اوسمار برای هدایت سرخپوشان کاملا پیچیده شده است.اختصاصی: کادرفنی پرسپولیس فرو پاشید!

 چند روز پیش بود که اعلام شد ولسلی ننکا با دریافت پیشنهاد اماراتی قصد جدایی از پرسپولیس را دارد و با توجه به اینکه سرمربی بعدی سرخپوشان احتمالا کادر موردنظر خود را به ایران خواهد آورد، جمع سرخپوشان را ترک کرد و با فسخ قرارداد، به یک فصل و نیم حضور در پرسپولیس خاتمه داد.

اما این پایان کار نیست و به نظر می‌رسد در روزهای آینده سایر دستیاران گل‌محمدی نیز کادر پرسپولیس را ترک خواهند کرد تا تیم فنی یحیی عملا دچار فروپاشی شود. بر اساس شنیده‌ها مهرداد خانبان و محمد عسگری، دو دستیار سرمربی پیشین سرخپوشان بعد از حضور در چند روز از تمرینات تیم پرسپولیس، حالا به پایان کار خود رسیده و درخواست جدایی داده‌اند.

خانبان و عسگری که از زمان حضور یحیی گل‌محمدی در کادر پرسپولیس حضور داشتند، در حالی اقدام به جدایی خواهند کرد که در روزهای گذشته مذاکراتی را با رضا درویش انجام دادند و برای پایان کار در این تیم به توافق شفاهی رسیدند.

با این حال آنها تا زمان مشخص شدن سرمربی جدید در جمع سرخپوشان حاضر خواهند بود و در هدایت تمرینات به اوسمار ویه‌را می‌کنند اما تصمیم نهایی خود برای پایان کار را گرفته‌اند.

قرار است توافق شفاهی روز یکشنبه کتبی شود و آنها هفته آینده جدا خواهند شد تا اوسمار ویه‌را و پپه لوسادا تنها حاضران در اردوگاه سرخ باشند. به این ترتیب به نظر می‌رسد شانس اوسمار هم برای سرمربیگری کاهش یافته و این احتمال از سمت باشگاه پرسپولیس کنار رفته باشد.

مهرداد خانبان که در سه دوره صعود تیم ملی به جام جهانی عضو تیم ملی بود و سابقه کار در ایالت متحده و چین را هم در کارنامه دارد، در در دوران گابریل کالدرون به پرسپولیس اضافه شد و در زمان یحیی گل‌محمدی نیز به عنوان مربی در پرسپولیس حاضر بود.

همچنین محمد عسگری که یار دیرینه یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود، در تیم‌های مختلف کنار یحیی حاضر بود و از شهرخودرو همراه او به پرسپولیس آمد. عسگری سابقه کار در تیم‌های ملی پایه را هم دارد اما از زمان پیوستن به کادر گل‌محمدی، به صورت مستمر همراه او بوده و در پرسپولیس هم چند سال پرافتخار را سپری کرد.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر