زمان مطالعه: 2 دقیقه

فوری/ اعلام نتیجه نهایی درباره بازگشت برانکو به پرسپولیس

سرمربی کروات اسبق پرسپولیس پاسخ نهایی خود را درباره همکاری مجدد با این تیم اعلام کرد.فوری و رسمی: برانکو نمی‌آید!
28 دی 1402
شناسه : 102758
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102758
387+
بالا
سرمربی کروات اسبق پرسپولیس پاسخ نهایی خود را درباره همکاری مجدد با این تیم اعلام کرد.فوری و رسمی: برانکو نمی‌آید!

حادثه 24 -سرمربی کروات اسبق پرسپولیس پاسخ نهایی خود را درباره همکاری مجدد با این تیم اعلام کرد.فوری و رسمی: برانکو نمی‌آید!

 دومین مذاکره پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ این بار با حضور رضا درویش در قطر همراه بود؛ جایی که سرمربی اسبق سرخ‌ها پاسخ قطعی خود را اعلام کرد و مدعی شد علی‌رغم احترامی که برای این باشگاه و هوادارانش قائل است، شرایط حضور دوباره در تهران را ندارد.

شب گذشته رضا درویش به همراه رضا چلنگر و امیرعلی حسینی بعد از هماهنگی در خصوص جلسه با برانکو ایوانکوویچ راهی دوحه شدند. آنها ساعاتی پیش در جلسه با سرمربی کروات عمان که در اولین گام در نمایشی قابل تحسین در نهایت اما مقابل عربستان شکست خورده بود، قرار گرفتند و به این شکل مذاکرات رسمی استارت خورد.

این در حالی بود که پیش از این دلبری عضو هیئت مدیره پرسپولیس چندی پیش با حضور در امارات و اردوی عمان گفت‌وگوی ابتدایی را با برانکو پشت سر گذاشته بود. گفت‌وگویی که خروجی آن این بود که باشگاه پرسپولیس حسن نیت خود را در این قضیه و مذاکرات به نمایش بگذارد. اتفاقی که باعث شد تا باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۴ میلیارد تومان بابت جرائم مالیاتی و مفاصاحساب این مربی کروات در دوره حضورش در پرسپولیس هزینه کند.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر