زمان مطالعه: 2 دقیقه

حمله پیشکسوت پرسپولیس به برانکو / او مار خورده و افعی شده است

محمد مایلی کهن پیشکسوت پرسپولیس و مربی سابق تیم ملی فوتبال با حمله به برانکو گفت او مار خورده و افعی شده و با پولی که در ایران درآورده نصف کرواسی را خریده است.
27 دی 1402
شناسه : 102739
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102739
295+
بالا
محمد مایلی کهن پیشکسوت پرسپولیس و مربی سابق تیم ملی فوتبال با حمله به برانکو گفت او مار خورده و افعی شده و با پولی که در ایران درآورده نصف کرواسی را خریده است.

حادثه 24 - محمد مایلی کهن پیشکسوت پرسپولیس و مربی سابق تیم ملی فوتبال با حمله به برانکو گفت او مار خورده و افعی شده و با پولی که در ایران درآورده نصف کرواسی را خریده است.

محمد مایلی کهن درباره برانکو و حضورش در پرسپولیس به صحبت او در نشست خبری قبل از بازی عمان – عربستان اشاره شده است. مایلی کهن در واکنش به آن حرف برانکو که گفته بود اینجا جای سوال درباره پیشنهاد پرسپولیس نیست، گفته: «برانکو با این حرف نشان داد که هنوز پیشنهاد پرسپولیس را نه رد کرده و نه قبول کرده است. آقای برانکو مار خورده و افعی شده است؛ برانکو با پولی که در فوتبال ایران درآورد، الان نصف کرواسی را خریده است! برادرش هم ایران آمد و پول درآورد. بنده خدا برادر برانکو که اصلا توپ را نمی‌شناخت اما به ایران آمد و قرارداد بست و به نان و نوایی رسید!»

هافبک میانی پرسپولیس در اواخر دهه 50 همچنان یحیی گل محمدی را بهترین گزینه برای سرمربیگری در این تیم می‌داند و می‌گوید او باید برگردد: «به نظر من بهترین سرمربی برای پرسپولیس در حال حاضر یحیی گل‌محمدی است. نتایجی که آقا یحیی در این چند سال گرفت واقعا کم‌نظیر بود و این مسئله نشان می‌دهد که عملکرد بسیار خوبی داشته است. به اعتقاد من بهتر است گل‌محمدی را دوباره برگردانند و اگر واقعا کاری از دست من برمی‌آید، حاضرم خودم با آقا یحیی صحبت کنم تا دوباره به پرسپولیس برگردد.»

از نظر مایلی کهن عدم اختیار کافی از سوی مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باعث بروز مشکلات بزرگی در این باشگاه می‌‍شود و اینکه پرسپولیس الان سرمربی ندارد ناشی از همین مسئله است: «این مسئله در واقع به مدیریت باشگاه برمی‌گردد و یک مشکل مدیریتی محسوب می‌شود. من قبلا هم گفته‌ام برای مدیران عامل استقلال و پرسپولیس احترام قائل هستم ولی آقایان خطیر و درویش در واقع کارمندان ارشد باشگاه هستند و صاحب این دو باشگاه نیستند. آن‌ها باید چنین مسائلی را جمع و جور کنند. البته معتقدم وزیر محترم ورزش آقای کیومرث هاشمی باید زودتر در این مورد ورود کند چون به‌هرحال پرسپولیس یکی از سرمایه‌های مملکت محسوب می‌شود و باید فکری به حال وضعیت سرمربی‌گری آن در اولین فرصت ممکن شود.»

ارسال نظر