زمان مطالعه: 1 دقیقه

بدون آزمون رانندگی گواهینامه بگیرید / اصل ماجرا را در اینجا ببینید

شهروندان بدانند پلیس بدون امتحان، گواهینامه رانندگی صادر نمی کند.
26 دی 1402
شناسه : 102677
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102677
481+
بالا
شهروندان بدانند پلیس بدون امتحان، گواهینامه رانندگی صادر نمی کند.

حادثه 24 - شهروندان بدانند پلیس بدون امتحان، گواهینامه رانندگی صادر نمی کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با تحریریه خبر گفت: به تازگی در فضای مجازی شاهد تبلیغ صدور گواهینامه‌ های رانندگی بدون آزمون هستیم که این موضوع غیرقانونی است و کسانی که اقدام به صدور این نوع مدارک کنند، براساس قانون مُجرم شناخته می‌شوند.

سرهنگ اصغر زارع افزود: تبلیغ صدور گواهینامه بدون آزمون، غیرقانونی و استفاده از این گواهینامه‌ها تخلف است.

 وی ادامه داد: جعل گواهینامه‌ رانندگی بدلیل نداشتن سابقه قانونی هیچ فایده‌ای ندارد و دارندگان این کارت ها نیز تحت پیگرد قانونی و قضایی قرار می‌گیرند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان به دارندگان گواهینامه‌های جعلی هشدار دادعلاوه بر جبران خسارت به مجازات سنگین نیز محکوم می شوند.

آن طور که سرهنگ زارع گفته: خودروی رانندگان استفاده‌کننده از این نوع گواهینامه‌ها زمان وقوع حوادث رانندگی توقیف می شود و هیچ گونه حمایت بیمه‌ای نخواهند شد و به مرجع قضایی نیز معرفی می‌شوند.

وی اظهار کرد: پلیس در فضای مجازی برای گواهینامه تبلیغ نمی‌کند و هر گواهینامه‌ای که غیر از مسیر قانونی و سیر مراحل در آموزشگاه‌ های رانندگی صادر شود، به طور قطع جعلی بوده و جعلی بودن آن برای پلیس با رؤیت گواهینامه و استعلام سیستمی، بسادگی قابل تشخیص است.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر