زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عاملان قمه کشی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش نوظهور که با قمه کشی موجب تهدید و ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان می‌شدند خبر داد.
26 دی 1402
شناسه : 102676
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102676
126+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش نوظهور که با قمه کشی موجب تهدید و ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان می‌شدند خبر داد.

حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش نوظهور که با قمه کشی موجب تهدید و ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان می‌شدند خبر داد.

سرهنگ ایرج خانی پور روز سه شنبه با بیان این مطلب، افزود:‌ در پی وصول چندین فقره شکایت مردمی مبنی بر ایجاد ضرب و شتم عمدی توسط سه نفر از اراذل و اوباش نوظهور، ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شده و هویت این اراذل را احراز و شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با اخذ دستور قضایی، محل اختفای این سه نفر شناسایی شد و آنها در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات ماموران و استخراج محتوای دوربین های موجود و اعتراف خود متهمان مشخص شد این افراد با قمه و قداره های در دست ضمن ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان، تعدادی از آنها را ضرب و جرح کرده و با انتشار فیلم خود در فضای مجازی اقدام به تهدید ماموران می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف چند قبضه قمه و قداره از افراد دستگیر شده، اظهار داشت: هر سه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مقام قضایی تحویل شدند.

 آخرین اخبار «حوادث زنجان» را در صفحه حوادث زنجان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر