زمان مطالعه: 1 دقیقه

آتش سوزی ساختمان اداری در سلسبیل/ نجات ۱۳ نفر از میان دود و آتش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات ۱۳ تن درپی وقوع در یک ساختمان ادارای در محله سلسبیل خبرداد.
26 دی 1402
شناسه : 102658
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102658
172+
بالا
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات ۱۳ تن درپی وقوع در یک ساختمان ادارای در محله سلسبیل خبرداد.

حادثه 24 - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات ۱۳ تن درپی وقوع در یک ساختمان ادارای در محله سلسبیل خبرداد.

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری در ساعت ۱۰:۴۴ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه واقعی در خیابان هاشمی، تقاطع خیابان رودکی اعزام کرد.

 وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در عرض کمتر از پنج دقیقه در محل حاضر شدند، گفـت: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه اداری بود که طبقه دوم آن به پارکینگ تبدیل شده و خودروها به وسیله بالابر به آنجا منتقل می‌شدند. در این محل چند باب انباری هم قرار داشت که سه باب انباری به مساحت حدود ۴۰ مترمربع دچار حریق شده بود. خوشبختانه در هنگام وقوع حریق خودرویی در این قسمت قرار نداشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در این سه انبار مقادیری لوازم و ضایعات قرار داشت، خاطرنشان کرد:‌ آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور در محل نسبت به قطع جریان برق و گاز اقدام کردند. همچنین با توجه به اینکه گزارش‌هایی از حضور افراد در طبقات بالایی این ساختمان وجود داشت، آنان با تقسیم شدن به دو گروه اقدامات خود برای نجات و اطفاء حریق را آغاز کردند.

ملکی با بیان اینکه دود زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته بود، گفت: آتش‌نشانان با حضور در طبقات، مجموعا ۱۳ نفر را که در میان دود محاصره شده و به سختی نفس می‌کشیدند، نجات داده و به محل امن منتقل کردند. همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان نیز اقدام به اطفاء حریق کرده و پس از ایمن‌سازی محل، لکه‌گیری و تخلیه دود حوالی ساعت ۱۲ به عملیات خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر