زمان مطالعه: 1 دقیقه

قاچاق 6میلیون لیتر سوخت از کشور توسط زنی در کرمان

کیفرخواست یکی از سرکردگان قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان که بیش از 6میلیون لیتر سوخت به خارج از کشور منتقل کرده بود، صادر شد.
26 دی 1402
شناسه : 102655
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102655
130+
بالا
کیفرخواست  یکی از سرکردگان قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان که  بیش از 6میلیون لیتر سوخت به خارج از کشور منتقل کرده بود، صادر شد.

حادثه 24 - کیفرخواست  یکی از سرکردگان قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان که  بیش از 6میلیون لیتر سوخت به خارج از کشور منتقل کرده بود، صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب بیان کرد:گردش مالی  حساب های متهم که یک زن  است،طی دو سال اخیر میلیاردها تومان بوده است.قاضی حامد محمدی  ادامه داد: مبارزه بی امان با فساد،شناسایی و دستگیری سرکردگان و افراد دانه درشت در زمینه قاچاق سوخت در دستور کار ویژه دستگاه قضایی قرار دارد. این مقام قضایی اظهارکرد:در این پرونده علاوه بر متهم ردیف اول ،تعداد افراد دیگری نیز که در زمینه قاچاق سازمان یافته اقدام می کردند، تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.وی گفت: در این پرونده، قاچاق سوخت به صورت سازمان یافته بوده که مرجع رسیدگی کننده دادگستری است و پرونده پس از رسیدگی در دادسرای عمومی و انقلاب رودبار با صدور کیفرخواست با دادگاه صالحه جهت صدور حکم ارسال شده است.

وی اضافه کرد:در این زمینه تعدادی خودروی مخصوص حمل سوخت قاچاق که متعلق به متهم ردیف اول پرونده است،توقیف شده که  دستورات ویژه جهت ضبط وجوه حاصله از فروش سوخت قاچاق  صادر شده است.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر