زمان مطالعه: دقیقه

اردوگاه داعش خراسان چگونه با خاک یکسان شد؟ / جزئیاتی از حمله موشکی سپاه به حزب ترکستان

براساس اطلاعیه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ چندین هدف از جمله مقر تروریست ها در اربیل عراق و محل آموزش تروریست های داعش خراسان در سوریه موشک باران شده است
26 دی 1402
شناسه : 102653
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102653
167+
بالا
براساس اطلاعیه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ چندین هدف از جمله مقر تروریست ها در اربیل عراق و محل آموزش تروریست های داعش خراسان در سوریه موشک باران شده است
موشک باران مقر تروریست ها در سوریه و عراق

حادثه 24- براساس اطلاعیه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، با شلیک موشک‌های بالستیک، یکی از مقر‌های اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق را مورد هدف قرار داده و آن را منهدم نمود.

این مقر مرکز توسعه عملیات جاسوسی و طراحی اقدامات تروریستی در منطقه و خصوصا کشور عزیزمان بوده است. 

بنا بر این اطلاعیه این عملیات موشکی در پاسخ به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت، با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مقر‌ها و تحرکات این رژیم در منطقه صورت گرفته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در اطلاعیه دیگری اعلام کرد در پاسخ به جنایات اخیر گروهک‌های تروریستی، در به شهادت رساندن مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان و راسک؛ محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر؛ به ویژه داعش، در سرزمین‌های اشغالی سوریه را شناسایی و آن‌ها را با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم نمود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملت بزرگ ایران اطمینان می‌دهد، گروهک‌های تروریستی بدخواه ملت ایران هرکجا که باشند را خواهد یافت و آن‌ها را به سزای اعمال ننگینشان خواهد رساند.

شبکه «المیادین» بامداد سه‌شنبه گزارش داد که اردوگاه‌های آموزشی، ستاد پشتیبانی لجستیکی و یک تأسیسات درمانی متعلق به گروه‌های تروریستی «هیأت تحریر الشام» و «حزب ترکستان» در حملات موشکی ایران هدف قرار گرفتند.

به گزارش فارس شبکه «المیادین» بامداد سه‌شنبه به نقل از منابع محلی در ادلب گزارش داد که حملات ایران با موشک‌های بالستیک بسیار دقیق انجام شد و بر اثر آن مقر اصلی گروه تروریستی «حزب ترکستان» منهدم گردید.

این منابع به المیادین گفتند که اردوگاه‌های آموزشی، ستاد پشتیبانی لجستیکی و یک تأسیسات درمانی متعلق به تروریست‌های ترکستانی نیز در این حملات هدف قرار گرفتند.

در این گزارش آمده است: «موشک‌های بالستیک ایران مناطق تحت کنترل تروریست‌های هیأت تحریر الشام در شمال غربی سوریه در ادلب را نیز هدف قرار دادند».

المیادین به نقل از منابع خود توضیح داد: «موشک‌های شلیک‌شده توسط ایران با دقت به مقر گروه تروریستی حزب اسلامی ترکستان را در منطقه جبل السماق و در مجاورت شهرک حارم برخورد کردند».

این منابع به المیادین گفتند: «این منطقه جایی است که تروریست‌های داعش خراسان در آن آموزش می‌بینند و توسط آمریکایی‌ها به افغانستان و مرز ایران برای انجام حملات در داخل ایران منتقل می‌شوند».

شبکه «ای‌بی‌سی»‌ نیز بامداد سه‌شنبه به نقل از یک منبع امنیتی عراقی گزارش داد که ۸ مکان در نزدیکی کنسولگری آمریکا در أربیل هدف این حملات موشکی قرار گرفتند.

ارسال نظر