زمان مطالعه: 1 دقیقه

ربودن پسرنوجوان در جیرفت به دلیل اختلافات ملکی

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان پسر نوجوانی که به دلیل اختلافات ملکی به گرو گرفته شده بود آزاد شد.
25 دی 1402
شناسه : 102611
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102611
110+
بالا
فرمانده انتظامی جیرفت گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان پسر نوجوانی که به دلیل اختلافات ملکی به گرو گرفته شده بود آزاد شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی جیرفت گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان پسر نوجوانی که به دلیل اختلافات ملکی به گرو گرفته شده بود آزاد شد.

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب روز دوشنبه افزود: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر عدم مراجعه پسر نوجوانش به منزل و احتمال ربوده شدن وی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان جیرفت، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سه متهم دخیل در این گروگانگیری را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند و نوجوان ربوده شده را ظرف چند ساعت در یک باغ با دست و پای بسته یافتند.

فرمانده انتظامی جیرفت با بیان اینکه علت و انگیزه این اقدام ناشایست که در حیطه جرائم خشن و با مجازات های سنگین قرار می گیرد اختلافات شخصی بوده است، خاطرنشان کرد: بارها از سوی رده های انتظامی و قضایی بر عدم ارتکاب به خشونت و جرائم خشن برای حل و فصل اختلافات شخصی تاکید شده و به هر شکل با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر