زمان مطالعه: 1 دقیقه

۲۰ فقره کلاهبرداری میلیاردی در بابلسر با رسیدساز جعلی

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری ۲ کلاهبردار که از طریق ارائه رسید جعلی، یک میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
25 دی 1402
شناسه : 102610
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102610
117+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری ۲ کلاهبردار که از طریق ارائه رسید جعلی، یک میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری ۲ کلاهبردار که از طریق ارائه رسید جعلی، یک میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ سیدجعفر افضلی گفت: در پی ارجاع پرونده قضائی با موضوع کلاهبرداری اینترنتی از تعدادی از شهروندان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی انجام شده، مشخص شد، متهمان با خرید کالا از شهروندان و ارائه رسید پرداخت وجه با استفاده از نرم‌افزارهای رسیدساز جعلی از شهروندان بالغ بر یک میلیارد ریال کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و در راستای پیشگیری از وقوع جرایم مشابه، موضوع جهت شناسایی و دستگیری متهمان به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و با اقدامات صورت گرفته، متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ افضلی گفت: این متهمان که غیربومی شهرستان بودند در تحقیقات به‌عمل آمده به 20 فقره کلاهبرداری به این روش در شهرهای بابلسر، فریدونکنار و قائم شهر اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس بابلسر به شهروندان توصیه کرد که در معاملات و داد و ستدها فقط به رسید ارائه شده توسط خریدار اعتماد نکرده و با فعال‌‌سازی سامانه پیامکی حساب بانکی خود و بررسی حساب بانکی از واریز وجه اطمینان حاصل کنند.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر