زمان مطالعه: 3 دقیقه

جزئیات کشف جسد در سطل زباله شرق تهران / جنایت بخاطر اختلاف یک میلیاردی

مرد جوان که یک میلیارد تومان به دوستش قرض داده بود وقتی متوجه شد به پولش نمی رسد با دعوت مرد بدهکار به خانه اش او را به قتل رساند و با کمک برادرش جسد را در سطل زباله رها کرد.
25 دی 1402
شناسه : 102596
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102596
140+
بالا
مرد جوان که یک میلیارد تومان به دوستش قرض داده بود وقتی متوجه شد به پولش نمی رسد با دعوت مرد بدهکار به خانه اش او را به قتل رساند و با کمک برادرش جسد را در سطل زباله رها کرد.

حادثه 24 - مرد جوان که یک میلیارد تومان به دوستش قرض داده بود وقتی متوجه شد به پولش نمی رسد با دعوت مرد بدهکار به خانه اش او را به قتل رساند و با کمک برادرش جسد را در سطل زباله رها کرد.

سردارعلی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در این باره گفت: اوایل آذر امسال با دریافت خبری مبنی بر کشف یک جسد در داخل سطل زباله در شرق استان تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی‌زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان در گام نخست با مراجعه به صحنه جرم و تن پیمایی از مقتول آثار جراحتی عمیق در قسمت سر و پهلو مقتول مشاهده کردند و با بررسی های بیشتر متوجه شدند که وی جوانی ۲۴ ساله تبعه افغانستان است.

مأموران با بررسی‌های میدانی و اطلاعاتی دریافتند، فردی نیمه شب یک گونی بزرگ را داخل سطل زباله در یکی از محلات شرق استان تهران انداخته و سریع متواری شده است. در ادامه فرد دیگری از اتباع افغانستان به اداره آگاهی مراجعه و اعلام کرده که برادرش گم‌شده است و کارآگاهان پس از بررسی‌ها و نشان دادن جسد به وی دریافتند که جسد متعلق به برادر او است. برادر مقتول گفت: شب حادثه فردی با برادرم تماس گرفت و به او گفت کار مهمی‌پیش آمده و باید به خانه وی برود، برادرم نیز با تاکسی اینترنتی از منزل خارج شد و دیگر بازنگشت.

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: کارآگاهان با استفاده از روش‌های اطلاعاتی متوجه شدند که فردی با مقتول تماس گرفته و اعلام داشته کار مهمی‌دارد و وی را با اصرار به منزلش در شمال شهر تهران دعوت کرده است. کارآگاهان با به‌کارگیری از شیوه‌های نوین کشف جرم نشانی خانه‌ای را که مقتول رفته بود شناسایی کردند و با مراجعه به آن خانه دو نفر از افراد تبعه افغانستان را که با مقتول ارتباط خانوادگی داشتند دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: متهم اول در بازجویی اولیه اقرار داشت که مقتول از دوستان وی است و برای خوشگذرانی وی را به منزلم دعوت کردم، اما در آنجا یکی از کارگران که مشغول کار بود به اشتباه میلگردی از دستش رها شده و به سر مقتول برخورد کرده است.

کارآگاهان در ادامه کارگر مورد نظر را شناسایی کردند اما متوجه شدند که او در بیمارستان از شب قبل حادثه بستری است.

رئیس پلیس آگاهی تهران اضافه کرد: با توجه به اظهارات کذب متهم اول، کارآگاهان در ادامه با استفاده از روش‌های پلیسی موفق شدند حقایق را کشف کنند و متهم اول ناگزیر لب به اعتراف گشود و اعلام کرد که به مقتول مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال قرض داده بودم و از آنجایی که مطمئن شده بودم مقتول پول مرا پس نمی‌دهد و چندین بار نیز به همین خاطر با هم درگیر شده بودیم، او را با اصرار فراوان به منزلم دعوت کردم و از آنجایی که می‌دانستم او برای آخرین بار نزد من می‌آید و اگر برود دیگر برنمی‌گردد از پیش نقشه قتل وی را کشیدم. وقتی به خانه‌ام آمد بعد از صرف چای با او درباره مسائل مالی صحبت کردم که سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و با میلگردی که از قبل آماده کرده بودم چند ضربه به سر و بدن او زدم سپس جسد را داخل گونی گذاشتم و داخل یک پتو و گونی سفید رنگ قرار دادم و جسد را برادرم با استفاده از ماشین به یک سطل آشغال در شرق استان تهران منتقل کرد.

سردار ولی‌پور گودرزی یادآور شد: متهم به همراه برادرش به اتهام قتل و همدستی در آن، با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، با توجه به ارتکاب قتل عمدی به زندان منتقل شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر