زمان مطالعه: 2 دقیقه

آتش یک فروشگاه کفش در گرگان را نابود کرد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از اطفای کامل حریق فروشگاه کفش در این شهرستان خبر داد و افزود: علت این حادثه در دست بررسی است.
24 دی 1402
شناسه : 102543
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102543
144+
بالا
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از اطفای کامل حریق فروشگاه کفش در این شهرستان خبر داد و افزود: علت این حادثه در دست بررسی است.

حادثه 24 - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از اطفای کامل حریق فروشگاه کفش در این شهرستان خبر داد و افزود: علت این حادثه در دست بررسی است.

موسی الرضا صفری ظهر یک شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح جزئیات حریق بامداد امروز در محله سرخواجه گرگان پرداخت و اظهار کرد: رأس ساعت ۲ و ۴۴ دقیقه بامداد، خبر آتش سوزی یک فروشگاه کفش در سرخواجه هفتم به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گرگان اطلاع داده شد.

 وی با بیان اینکه بدون فوت وقت دو تیم عملیاتی با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: عملیات اطفا از همان لحظات اولیه آغاز شد و آتش نشانان موفق شدند آتش را که در حال سرایت به سقف، شیروانی و سایر مغازه‌ها بود مهار کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه کارشناسان در محل حادثه حضور دارند و در حال بررسی علت حریق هستند، افزود: خوشبختانه آتش سوزی تلفات جانی در پی نداشت، ولی خسارات مالی زیادی برای مالک فروشگاه کفش تحمیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در حادثه فوق زبانه‌های آتش پیش از سرایت به مغازه‌های مجاور مهار و از وارد شدن خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آمده است، خاطرنشان کرد: با توجه به سرمای هوا شهروندان حتماً نکات ایمنی استفاده از تجهیزات گرمایشی را رعایت نموده و در صورت عدم حضور در منزل و یا مغازه تجهیزات برقی و یا گازی گرمایشی را خاموش کنند.

صفری از شماره ۱۲۵ به عنوان پل ارتباطی هموطنان با آتش نشانی نام برد و تصریح کرد: هموطنان باید در هنگام بروز حوادث مختلف از جمله «حریق» ضمن حفظ آرامش با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند تا فرزندان آنها در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نسبت به اطفای حریق و هرگونه حادثه دیگری اقدام کنند.

هفته گذشته یک مورد حریق منزل در محله گرگان جدید گرگان به وقوع پیوسته که با حضور نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه شماره چهار و نیروی کمکی یک تیم عملیاتی دیگر از ایستگاه شماره یک حریق به شکل کامل مهار شد.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر