زمان مطالعه: 2 دقیقه

اعتراف مردی به 20 فقره کیف قاپی در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که اقدام به قاپیدن کیف دستکم ۲۰ نفر از مردم در محدوده غرب تهران کرده بود، خبر داد.
23 دی 1402
شناسه : 102494
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102494
104+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که اقدام به قاپیدن کیف دستکم ۲۰ نفر از مردم در محدوده غرب تهران کرده بود، خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که اقدام به قاپیدن کیف دستکم ۲۰ نفر از مردم در محدوده غرب تهران کرده بود، خبر داد.

سرهنگ علی قاسم‌پور در این‌باره گفت: روز گذشته ماموران کلانتری شهرک راه آهن از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره کیف قاپی در محدوده نمایشگاه هتل المپیک با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. آنان در جریان تحقیقات اولیه انجام شده، متوجه شدند که کیف‌قاپی‌ها از سوی راننده یک دستگاه خودروی سواری انجام شده است. 

 وی با بیان اینکه تیم عملیاتی ماموران کلانتری ۱۴۱ شهرک راه‌آهن با انجام  تحقیقات میدانی در محل مشخصات خودروی سارق را شناسایی کردند، گفت: همچنین مالباخته هم نزد ماموران رفت و اعلام کرد که موفق شده چهره‌ سارق را به‌خاطر بسپارد که همین موضوع سرنخ مهمی را در اختیار ماموران قرار داد. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران با کمک مشخصات اعلام شده از چهره سارق، گشت‌زنی‌های هدفمند خود برای دستگیری سارقان را آغاز کردند، گفت: دقایقی بعد گروهی از ماموران خودروی سارق را در محورهای عبوری آن محدود مورد شناسایی قرار داده و در عملیاتی پلیس خودروی مذکور را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند. 

قاسم‌پور با بیان اینکه خودروی سارق مورد بازرسی قرار گرفت، گفت: در جریان بازرسی انجام شده از داخل خودرو، یک عدد ربوده شده حاوی ۲۵۰۰ یو آن چین، ۱۵۰ یورو و ۱۴۰۰ دلار از داخل خودروی سارق کشف و ضبط شد. 

وی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی، گفت: متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده، درحالی که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به کیف قاپی و ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران برای کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی نیز در دستورکار قرار دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر