زمان مطالعه: 1 دقیقه

ربودن دختر و پسران دانش آموز در مسیر مدرسه برای آزار شیطانی در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان، از اقدام به موقع پلیس این شهرستان در دستگیری دو نفر از اوباش سابقه دار که قصد آزار و اذیت دانش آموزان داشتند خبر داد.
23 دی 1402
شناسه : 102491
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102491
195+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان، از اقدام به موقع پلیس این شهرستان در دستگیری دو نفر از اوباش سابقه دار که قصد آزار و اذیت دانش آموزان داشتند خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان شیروان، از اقدام به موقع پلیس این شهرستان در دستگیری دو نفر از اوباش سابقه دار که قصد آزار و اذیت دانش آموزان داشتند خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پور گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر ایجاد مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت برای دانش آموزان در سطح شهر، بلافاصله دستور کار ویژه ای جهت شناسایی و دستگیری این افراد صادر شد.

وی اظهار کرد: پس از بررسی موضوع مشخص شد گروهی از اوباش که به زور سعی در ربایش دختران و پسران کم سن و سال به قصد آزار و اذیت در مسیر مدرسه تا خانه داشتند با اقدام به موقع پلیس قبل از این اقدام شوم دستگیر شدند.

به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: امنیت کودکان برای پلیس از هر موضوع دیگری مهم تر است و ایجاد و برقراری امنیت در سطح جامعه وظیفه قانونی پلیس است و در این راستا از هیچگونه تلاش و کوششی کوتاهی نخواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان شمالی» را در صفحه حوادث خراسان شمالی و حوادث بجنورد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر