زمان مطالعه: 2 دقیقه

زورگیر خشن خیابان ولیعصر تهران به دام افتاد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زورگیر خشن در مرکز تهران خبر داد.
23 دی 1402
شناسه : 102480
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102480
111+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زورگیر خشن در مرکز تهران خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زورگیر خشن در مرکز تهران خبر داد.

سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ روز پنجشنبه هفته گذشته، ماموران عملیات کلانتری ۱۰۵ سنایی درحال گشت زنی در محدوده خیابان ولیعصر تهران بودند که به یک مرد جوان با موتورسیکلت پلاک مخدوش که در حال زاغ‌زنی افراد گذری از خیابان بود، مشکوک شده و رفتار او را تحت مراقبت قرار دادند. 

 وی ادامه داد: ماموران در حال رصد نامحسوس این فرد بود که ناگهان متهم به طرف شهروندی حمله‌ور شده و با تهدید سلاح سرد، گوشی تلفن همراه وی را زورگیری کرده و از محل متواری شد که در همین حین ماموران نیز برای دستگیری او وارد عمل شده و تعقیب و گریز میان پلیس و متهم آغاز شد. 

قاسم‌پور با اشاره به اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، گفت: دقایقی بعد متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهم یک قبضه سلاح سرد و  چند دستگاه تلفن همراه که متهم قبل از دستگیری سرقت کرده بود به همراه یک اسپری گاز اشک آور کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی، گفت: متهم که ۳۰ سال سن داشت، در جریان تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد. همچنین بررسی ماموران نشان داد  که موتورسیکلت متعلق به متهم نیز سرقتی است. 

وی با بیان اینکه متهم پیش از این نیز به دلیل ارتکاب سرقت بازداشت و روانه زندان شده بود، گفت: همچنین مالخر اموال مسروقه از این فرد نیز مورد شناسایی قرار گرفت و این فرد نیز به زودی دستگیر خواهد شد. 

قاسم‌پور با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات تکمیلی ماموران برای کشف دیگر جرائم احتمالی و نیز شناسایی تمامی مالباختگان در حال انجام است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر