زمان مطالعه: 2 دقیقه

سجاد دادمحمدی قاتل فراری را می شناسید؟ او در باغون آباد مشهد خون به پا کرد

در حالی که گروه ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی در تعقیب سجاد دادمحمدی عامل فراری جنایت مسلحانه باغون آباد مشهد هستند، قاضی ویژه قتل عمد قاطعانه به افرادی هشدار داد که امکانات و ابزاری را برای اختفای متهم فراری در اختیار وی می گذارند.
23 دی 1402
شناسه : 102468
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102468
1527+
بالا
در حالی که گروه ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی در تعقیب سجاد دادمحمدی عامل فراری جنایت مسلحانه باغون آباد مشهد هستند، قاضی ویژه قتل عمد قاطعانه به افرادی هشدار داد که امکانات و ابزاری را برای اختفای متهم فراری در اختیار وی می گذارند.

حادثه 24 - در حالی که گروه ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی در تعقیب سجاد دادمحمدی عامل فراری جنایت مسلحانه باغون آباد مشهد هستند، قاضی ویژه قتل عمد قاطعانه به افرادی هشدار داد که امکانات و ابزاری را برای اختفای متهم فراری در اختیار وی می گذارند.

اولین شب دی ماه در تقویم سال 1402 ورق خورده بودکه ناگهان صدای شلیک های وحشتناک در یکی از کوچه های منطقه باغون آباد مشهد ،اهالی را از خانه هایشان بیرون کشید. چشمان حیرت زده و نگران رهگذران نیز به صحنه ای از یک نزاع7نفره هولناک دوخته شده بود که در یک لحظه جوان 26 ساله ای غرق در خون روی زمین افتاد و بدین ترتیب همه عاملان نزاع در حالی از محل گریختند که جوان مجروح در بیمارستان طالقانی مشهد بر اثر عوارض ناشی از اصابت بیش از80 گلوله ساچمه ای جان سپرد. طولی نکشید که با حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد در محل نزاع مرگبار تحقیقات جنایی آغاز و مشخص شد که عاملان نزاع در یکی از باغ های اطراف به دورهمی شبانه نشسته بودند که پس از مصرف مشروبات الکلی و با انگیزه ای نامعلوم با یکدیگر به مشاجره پرداخته اند که در این میان جوانی به نام«سجاد داد محمدی» با برداشتن اسلحه وینچستر از صندوق عقب پراید، به سمت «امیر-ق» شلیک کرده و او  را به قتل رسانده است.

عامل «جنایت مسلحانه در بزم شبانه» درحالی تحت تعقیب گروه ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت که قاضی صفری با صدور دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم در روزنامه خراسان، از شهروندان خواست هرگونه اطلاعی از محل اختفای وی دارند با تلفن های 110، 21825267- 051  یا 09363257468  درمیان  بگذارند. قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد همچنین با هشدار قاطع به افرادی که در فرار قاتل مسلح همکاری می کنند، تاکید کرد: کسانی که ابزار و امکانات اختفا را در اختیار وی بگذارند با مجازات سخت قانونی روبه رو می شوند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر