زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل نیکا احمدی زاد دختر 6 ساله ایلامی در آغوش مادرش + عکس

نیکا احمدی زاد دختر 6 ساله ایلامی در آغوش مادرش بود که گلوله ای شلیک شده از سوی دو مرد مسلح که به هم درگیر بودن به او اصابت کرد و جانش را گرفت.
22 دی 1402
شناسه : 102450
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102450
527+
بالا
نیکا احمدی زاد دختر 6 ساله ایلامی در آغوش مادرش بود که گلوله ای شلیک شده از سوی دو مرد مسلح که به هم درگیر بودن به او اصابت کرد و جانش را گرفت.

حادثه 24 - نیکا احمدی زاد دختر 6 ساله ایلامی در آغوش مادرش بود که گلوله ای شلیک شده از سوی دو مرد مسلح که به هم درگیر بودن به او اصابت کرد و جانش را گرفت.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در پی قتل یک کودک خردسال به بازپرس دستور داد تا نسبت به تعیین تکلیف پرونده مطروحه اقدام کند.

در پی درگیری دو نفر در روستای چالسرا که موجب تیراندازی و در نتیجه قتل کودک عابر و مجروحیت مادر وی شد، عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری استان ضمن تماس تلفنی با بازپرس پرونده و اطلاع از آخرین وضعیت پرونده، دستوراتی در رابطه با رسیدگی به این پرونده صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام به بازپرس پرونده دستور داد به پرونده با سرعت و دقت رسیدگی و نسبت به تعیین تکلیف پرونده مطروحه اقدام کند.

گفتنی است، غروب روز چهارشنبه گذشته یک فقره تصادف خسارتی در چهار راه مادر ایلام بوقوع پیوسته که یکی از رانندگان دیگری را تا روستای چالسرا تعقیب کرد که این تعقیب و گریز منتهی به درگیری بین آنان شده و با استفاده یکی از رانندگان از سلاح گرم و شروع به تیراندازی، متاسفانه مادر و فرزند عابری مجروح و کودک خردسال به علت شدت جراحات وارده فوت می‌شود.

 

ارسال نظر