زمان مطالعه: دقیقه

پلیس 80 کیلو تریاک لابلای سبزی کشف کرد

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی مواد افیونی طی عملیات انتظامی عصر روز گذشته در اتوبان آزادگان خبر داد.

مجید مهرابی دلجو

روزنامه نگار

21 دی 1402
شناسه : 102436
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102436
153+
بالا
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی مواد افیونی طی عملیات انتظامی عصر روز گذشته در اتوبان آزادگان خبر داد.

حادثه 24- سرهنگ حسین باباپور گفت: ماموران به یک دستگاه کامیون با ۲ سرنشین در حوالی بزرگراه آزادگان مشکوک و دستور ایست داده شد.

به گزارش ایرنا رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ یادآور شد: با توقف خودرو در بازرسی دقیق از قسمت باری خودرو ۸۰ کیلوگرم تریاک که در بسته بندی های مختلف در بار سبزیجات جاساز شده بود کشف و متهمان با توجه به مستندات پرونده و اعتراف در مراحل بازجویی برای تحقیقات بیشتر به مرجع قضایی ارجاع داده شدند.

کشف یک میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق در تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هم از کشف حدود یک میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق از یک منزل مسکونی در جنوب پایتخت خبر داد.

سرهنگ مهدی افشاری در این خصوص گفت: بعد از دریافت خبری درباره دپوی مقادیر قابل توجهی سیگار خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در جنوب تهران، ماموران پلیس تحقیقات را آغاز کردند و مشخص شد که فردی برای این کار یک منزل مسکونی را اجاره کرده است.

وی افزود: که بعد از هماهنگی با مقام قضایی و گرفتن اجازه ورود به منزل، در بازرسی منزل ۹۲۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و توقیف شد.

سرهنگ افشاری از بازداشت یک نفر در این ارتباط خبر داد و گفت: ارزش ریالی سیگار کشف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری کیف قاپ در غرب تهران

از سوی دیگر رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هم گفت: ماموران کلانتری شهرک راه آهن دیروز از طریق مرکز فوریت پلیسی در جریان یک فقره کیف قاپی در محدوده نمایشگاه هتل المپیک توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری قرار گرفتند.

سرهنگ علی قاسم پور افزود: بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری به  نشانی اعلامی اعزام و با تحقیقات میدانی موفق شدند مشخصات خودروی سارق را شناسایی کند.

وی با بیان اینکه مالباخته موفق شده بود چهره سارق را در اختیار ماموران قرار دهد، ادامه داد: گشت زنی های هدفمند آغاز شد و پلیس خودروی سارق را در محورهای عبوری محدود به محل سرقت شناسایی و متوقف و راننده آن را دستگیر کرد.

وی اضافه کرد: کیف ربوده شده حاوی ۲ هزار و ۵۰۰ یوآن چین، ۱۵۰ یورو و یک هزار و ۴۰۰ دلار بود و متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به کیف قاپی و ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.  

سرهنگ قاسم پور یادآور شد: کشف جزئییات دیگری از این پرونده ادامه دارد.

ارسال نظر