زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات کشف جنازه مردی در سبلان شمالی

جسد مرد ۶۲ساله یک هفته بعد ازناپدیدشدنش در انباری خانه‌اش واقع در سبلان شمالی کشف شد.
18 دی 1402
شناسه : 102355
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102355
255+
بالا
جسد مرد ۶۲ساله یک هفته بعد ازناپدیدشدنش در انباری خانه‌اش واقع در سبلان شمالی کشف شد.

حادثه 24 - جسد مرد ۶۲ساله یک هفته بعد ازناپدیدشدنش در انباری خانه‌اش واقع در سبلان شمالی کشف شد.

ساعت۱۵و۳۰ دقیقه شانزدهم دی امسال یکی از ماموران کلانتری نامجو در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان مرگ مردی ۶۲ساله در انباری خانه‌ای خبر داد.

با دستور قضایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به خانه سه‌طبقه قدیمی در محله سبلان شمالی تهران اعزام شده و مشاهده کردند جسد در انباری روی یک تخته پتو افتاده، لباس خانه به تن دارد و نزدیک به یک هفته از زمان مرگش می‌گذرد.

برادر این مرد در اظهاراتش گفت: برادرم اعتیاد داشت و در طبقه اول ساختمان سه‌طبقه که موروثی بود زندگی می‌کرد. با زنی که یک دختر داشت ازدواج کرده بود. چند سال پیش و بعد از فوت این زن، دخترش برادرم را ترک کرد و رفت. برادرم چون معتاد بود دوستان هم‌تیپ او به دیدنش می‌آمدند. چند بار قصد ترک او را داشتیم اما بی‌فایده بود. بعد از یک هفته غیبتش، با کلیدساز به خانه‌اش رفتیم. وسایل به‌هم‌ریخته بود و همین‌طور که بیرون آمدیم در محوطه انباری متوجه بوی نامطبوعی شدیم. قفل در انباری را شکسته و با جسد برادرم رو‌به‌رو شدیم.

موسی رضازاده، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: چون یک هفته از مرگ این مرد گذشته قرار شد پزشکی‌قانونی علت مرگ او را مشخص کند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر