زمان مطالعه: 2 دقیقه

زورگیران مسلح غرب تهران به آخر خط رسیدند

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو نفر که با تهدید سلاح سرد و کلت ساچمه‌ای اقدام به زورگیری از مردم در غرب تهران کرده بودند، خبر داد.
17 دی 1402
شناسه : 102345
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102345
131+
بالا
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو نفر که با تهدید سلاح سرد و کلت ساچمه‌ای اقدام به زورگیری از مردم در غرب تهران کرده بودند، خبر داد.

حادثه 24 - سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو نفر که با تهدید سلاح سرد و کلت ساچمه‌ای اقدام به زورگیری از مردم در غرب تهران کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ حسین مافی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران تیم عملیات کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان درحال گشت زنی در محدوده مجتمع تجاری طوبی در محدوده شهرک راه‌آهن تهران بودند که به دو مرد که در حال زاغ‌زنی از افراد گذری در خیابان بودند، مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قرار دادند. 

 وی با بیان اینکه ماموران برای دقایقی رفتار این افراد را تحت نظر قرار دادند، گفت: در همین حین دو مرد به طرف شهروندی حمله‌ور شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از وی کردند. ماموران نیز به محض مشاهده این اقدام بلافاصله برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند.

مافی با بیان اینکه دو متهم به محض مشاهده ماموران به شکل پیاده پا به فرار گذاشتند، گفت: ماموران نیز اقدام به تعقیب این افراد کرده و با انجام اقدامات پیش‌دستانه بعد چند دقیقه تعقیب و گریز به صورت پیاده این دو نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در جریان بررسی‌های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و یک قبضه کلت کمری ساچمه‌ای کشف و ضبط شد، گفت: این افراد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرده و گفتند که برای ترساندن مردم از کلت ساچمه‌ای استفاده می‌کردند. این افراد همچنین در جریان بازجویی‌های اولیه به زورگیری از ۱۵ تن از مردم در غرب تهران با همین شیوه معترف شدند. 

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه استعلام سوابق متهمان نشان داد که این افراد جزو متهمان سابقه‌دار هستند، گفت: برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. مالباختگان نیز مورد شناسایی قرار گرفتند و تحقیقات تکمیلی ماموران در این خصوص همچنان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر