زمان مطالعه: 2 دقیقه

هوشیاری پلیس دست مامورقلابی را در پارس‌آباد مغان رو کرد

فرمانده انتظامی پارس‌آباد از دستگیری یک مامور قلابی با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۲ شهدای این شهرستان خبر داد.
17 دی 1402
شناسه : 102320
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102320
117+
بالا
فرمانده انتظامی پارس‌آباد از دستگیری یک مامور قلابی با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۲ شهدای این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی پارس‌آباد از دستگیری یک مامور قلابی با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۲ شهدای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فیروز محمودی روز یکشنبه گفت: ماموران کلانتری ۱۲ شهدا هنگام گشت‌زنی انتظامی در خیابان امام (ره) این شهر به راننده یک دستگاه خودرو سواری پراید با لباس پلیس و ۲ سرنشین همراه آن مشکوک و جهت بررسی خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با بررسی و استعلام لازم متوجه شدند که راننده خودرو که لباس پلیس بر تن کرده مامور قلابی است و در تداوم بازرسی از این خودرو یک دستگاه بی‌سیم دستی نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: مامور قلابی دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی و تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ محمودی ادامه داد: یکی از روش‌هایی که هنجارشکنان برای نیل به اهداف شوم خود برگزیده و به علت ناآگاهی خانواده‌ها و شهروندان در پاره‌ای موارد نیز موفق به انجام نیات پلید خود می‌شوند استفاده از عناوین ماموران ادارات مختلف دولتی است.

وی اضافه کرد: همچنین استفاده از پوشش ماموران دولتی از جمله پلیس یکی از شیوه‌های سارقان حرفه‌ای است که هوشیاری شهروندان آنها را در رسیدن به نیات شومشان ناکام خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: تمام ماموران دولتی دارای کارت شناسایی بوده و موظف هستند در قبال درخواست شهروندان آن را ارائه کنند و در صورت خودداری افراد مشکوک مردم باید از ورود آنها به داخل منازل جلوگیری کرده و مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد افزود: مردم در صورتی که افرادی با پوشش ماموران انتظامی و یا سایر نهادها مواجه شدند که آنها را تهدید به تحویل به یگان‌های نیروی انتظامی و یا سایر ادارات کردند و گاهی در بین راه نیز قصد اخاذی داشتند، هرگز تسلیم خواسته‌های غیرقانونی آنها نشوند

آخرین اخبار «حوادث اردبیل» را در صفحه حوادث اردبیل حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر