زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل پایان درگیری لفظی دو نوجوان در پارک

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری نوجوان ۱۷ساله که به دلیل درگیری لفظی داخل پارک نوجوان ۱۶ساله‌ای را به قتل رسانده بود، خبر داد.
17 دی 1402
شناسه : 102316
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102316
132+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری نوجوان ۱۷ساله که به دلیل درگیری لفظی داخل پارک نوجوان ۱۶ساله‌ای را به قتل رسانده بود، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری نوجوان ۱۷ساله که به دلیل درگیری لفظی داخل پارک نوجوان ۱۶ساله‌ای را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل در یکی از پارک های شهرستان بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ مرکزی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل مشاهده کردند نوجوان ۱۶ ساله ای از اتباع بیگانه بر اثر ضربات چاقو دچار جراحت شده است که توسط عوامل امدادی به بیمارستان اعزام ولی به دلیل شدت جراحات وارده و وخامت حال فوت می کند.

سرهنگ بیرانوند تصریح کرد: با بررسی ماموران مشخص شد نوجوانی ۱۷ ساله در پی درگیری لفظی با مقتول و عدم کنترل خشم خود با ضربات چاقو وی رابه قتل رسانده و متواری شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران در تحقیقات انجام شده متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.فرمانده انتظامی شهرستان ورامین با بیان اینکه متهم پس از دستگیری ضمن اعتراف به قتل نوجوان ۱۶ ساله، انگیزه خود را درگیری لفظی و عدم کنترل خشم خاطر نشان کرد : متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ بیرانوند در پایان اظهار داشت: شهروندان در هنگام اختلافات و درگیری خونسردی خود را حفظ کرده و قانونمندانه عمل کنند؛ زیرا وقوع چنین حوادثی موجب ضرر و زیان مادی و معنوی جبران ناپذیری خواهد بود.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر