زمان مطالعه: 1 دقیقه

زورگیر شهر جدید مهرگان به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگیری فردی که فیلم زورگیری‌اش از یک شهروند خانم ساکن مهرگان در فضای مجازی منتشر شده بود خبر داد.
17 دی 1402
شناسه : 102314
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102314
102+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگیری فردی که فیلم زورگیری‌اش از یک شهروند خانم ساکن مهرگان در فضای مجازی منتشر شده بود خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگیری فردی که فیلم زورگیری‌اش از یک شهروند خانم ساکن مهرگان در فضای مجازی منتشر شده بود خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری گفت: درپی وقوع دو فقره سرقت به عنف ناموفق در شهر مهرگان و  انتشار فیلم لحظه زورگیری از یک شهروند خانم در فضای مجازی بلافاصله  دستور پیگیری موضوع و دستگیری فرد زورگیر صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز افزود: ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل‌های وقوع سرقت و با بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی متهم این پرونده را  شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده است، اظهار کرد: خط قرمز پلیس برقراری امنیت و آسایش برای شهروندان بوده و در این راه با جدیت و قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر