زمان مطالعه: 2 دقیقه

زورگیری از مادر آخرین نقشه سرایدار خیانتکار بود

سارق سابقه داری که به دلیل سرقت های متعدد از سرایداری مدرسه اخراج شده بود، پس از سرقت پراید یک زن سرپرست خانواده ، به خانه مادرش رفت تا از او نیز مبلغی زورگیری کند، اما در چنگ قانون گرفتار شد.
17 دی 1402
شناسه : 102308
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102308
192+
بالا
سارق سابقه داری که به دلیل سرقت های متعدد از سرایداری مدرسه اخراج شده بود، پس از سرقت پراید یک زن سرپرست خانواده ، به خانه مادرش رفت تا از او نیز مبلغی زورگیری کند، اما در چنگ قانون گرفتار شد.

حادثه 24 - سارق سابقه داری که به دلیل سرقت های متعدد از سرایداری مدرسه اخراج شده بود، پس از سرقت پراید یک زن سرپرست خانواده ، به خانه مادرش رفت تا از او نیز مبلغی زورگیری کند، اما در چنگ قانون گرفتار شد.

ماموران گشت کلانتری سپاد مشهد هنگام گشت زنی در خیابان توس 33 به جوان پراید سواری مشکوک شدند که کاپشن و شال مشکی رنگ داشت. استعلام نامحسوس پلاک خودرو نیز نشان داد که پراید مذکور سرقتی است، بنابراین نیروهای انتظامی راننده 34 ساله را که «سیدمجید-ه» نام دارد به مقر انتظامی انتقال دادند و به واکاوی ماجرا پرداختند.

وی در بازجویی ها اعتراف کرد: دو بار به جرم سرقت روانه زندان شدم و به مواد مخدر اعتیاد دارم. خودروی پراید را نیز به همراه یکی از دوستانم سرقت کردم. وی ادامه داد:همسر و فرزندانم در یکی از مدارس منطقه ابوطالب مشهد سرایدار هستند، اما مرا به دلیل سرقت های متعدد از مدرسه بیرون کردند.شب گذشته نیز بعد از سرقت خودرو برخی لوازم آن مانند زاپاس و ابزار و آچارها را به آرامگاه خواجه ربیع بردم و درآن جا به مبلغ 400 هزارتومان فروختم که مقداری مواد مخدر خریدم، ولی این مقدار مواد کافی نبود به همین دلیل سوار بر خودرو شدم و به منزل مادرم آمدم تا مبلغی هم از او به زور بگیرم که توسط پلیس دستگیر شدم.

در همین حال مالک پراید پس از حضور در کلانتری گفت:از مدتی قبل به دلیل آن که از همسرم طلاق گرفتم با این پراید مدل پایین در یکی از تاکسی های اینترنتی مشغول کار شدم تا هزینه های خودرو و دو فرزندم را تامین کنم. شب بعد از آخرین سرویس کاری، خودرو را مقابل منزلم پارک کردم، اما صبح وقتی قصد داشتم فرزندانم را به مدرسه ببرم با سرقت خودرو روبه رو شدم و با پلیس 110 تماس گرفتم .

تحقیقات بیشتر درباره سرقت های احتمالی دیگر این سارق سابقه دار و دستگیری همدستان وی با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ جواد یعقوبی (رئیس کلانتری سپاد)آغاز شده است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر