زمان مطالعه: 1 دقیقه

فاطمه دهقان یکی از مجروجان حادثه تروریستی کرمان به جمع شهدا پیوست

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت:فاطمه دهقان دختر شهیده مریم قوچانی غروی از شهدای حمله تروریستی کرمان دقایقی قبل به مادر شهیدش پیوست.
16 دی 1402
شناسه : 102298
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102298
371+
بالا
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت:فاطمه دهقان دختر شهیده مریم قوچانی غروی از شهدای حمله تروریستی کرمان دقایقی قبل به مادر شهیدش پیوست.

حادثه 24 - مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت:فاطمه دهقان دختر شهیده مریم قوچانی غروی از شهدای حمله تروریستی کرمان دقایقی قبل به مادر شهیدش پیوست.

مهدی حسن زاده نامقی افزود: هم اکنون پیکر مادر این شهیده در مشهد در حال تشییع است که خبر به شهادت رسیدن شهیده فاطمه دهقان بر اثر شدت جراحات ناشی از انفجار تروریستی در مزار حاج قاسم سلیمانی به دستمان رسید.

شهیده فاطمه دهقان از زمان مجروح شدن بی هوش و در بخش مراقبتهای ویژه یکی از بیمارستانهای کرمان بستری بود.

شهیده فاطمه دهقان فرزند غلامحسین دهقان برادر بزرگ محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور است. 

انفجارهای تروریستی کرمان ۹۱ شهید داشته است؛ ۲۸۴ نفر نیز در مجموع مجروح شدند که تاکنون عمده آنان از بیمارستان مرخص شده اند و تنها ۱۰۲ نفر در بیمارستان ها تحت درمان هستند.

 گروه تروریستی داعش مسوولیت این انفجارهای انتحاری را برعهده گرفته و این درحالی است که مسوولان از دستگیری عوامل مرتبط با این جنایت در کرمان و چند استان دیگر خبر داده اند.

 آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر