زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات آتش سوزی مجتمع تجاری در بازار تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک مجتمع تجاری ویژه عرضه لوازم الکتریکی در بازار تهران خبر داد.
12 دی 1402
شناسه : 102180
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102180
120+
بالا
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک مجتمع تجاری ویژه عرضه لوازم الکتریکی در بازار تهران خبر داد.

 حادثه 24 - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک مجتمع تجاری ویژه عرضه لوازم الکتریکی در بازار تهران خبر داد.

سید جلال ملکی شامگاه سه شنبه گفت: ساعت ۱۷:۰۲ امروز حادثه آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در خیابان لاله زار به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران سه ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک مجتمع تجاری چهار طبقه که یک زیرزمین نیز داشت در طبقه دوم و در یک مغازه ۳۵ متری آتش سوزی اتفاق افتاده و آتش در حال سرایت به سایر مغازه ها بود.

 ملکی با بیان اینکه در محل حادثه مقداری کارتن و لوازم الکتریکی وجود داشت گفت: آتش نشانان وارد عملیات مهار شدند و این حادثه را بدون مصدومیت مهار و حدود ۲۰ نفر از افراد حاضر در محل را به سلامت خارج کردند.

وی با بیان اینکه در منطقه بازار تعداد قابل توجهی اماکن فرسوده وجود دارد گفت: بیشتر این اماکن تجاری و تبدیل به مغازه و انبار کالا بوده که در حداقل ترین امکانات از لحاظ ایمنی است که از مالکان درخواست می شود به لحاظ ایمنی فکری به حال این اماکن پرخطر کنند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر