زمان مطالعه: 1 دقیقه

قاتل خاموش جان زن و مرد اردبیلی را گرفت

بر اثر مسمومیت ناشی از گاز مونوکسیدکربن در اردبیل ۲ نفر در اردبیل جان خود را از دست داده و سه نفر دیگر نیز در بیمارستان بستری شدند.
12 دی 1402
شناسه : 102160
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102160
109+
بالا
بر اثر مسمومیت ناشی از گاز مونوکسیدکربن در اردبیل ۲ نفر در اردبیل جان خود را از دست داده و سه نفر دیگر نیز در بیمارستان بستری شدند.

حادثه 24 - بر اثر مسمومیت ناشی از گاز مونوکسیدکربن در اردبیل ۲ نفر در اردبیل جان خود را از دست داده و سه نفر دیگر نیز در بیمارستان بستری شدند.

مسمومیت پنج نفر در یک منزل مسکونی صبح امروز طی تماس با اورژانس و مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی اعلام شد و به دنبال این تمامی گروه‌های تخصصی به منزل مورد نظر اعزام شدند.

بنا به این گزارش، بر اثر این حادثه یک مرد ۷۵ ساله و یک زن ۷۰ ساله به علت مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن قبل از رسیدن کارکنان اورژانس ۱۱۵ فوت کرده بودند و سه نفر دیگر نیز توسط نیروهای فوریت‌های پزشکی به بیمارستان سبلان اردبیل منتقل شدند.

مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل نسبت به استفاده اصولی از وسایل گرمایشی در منازل در پی برودت هوا هشدار داد و اعلام کرد: کم‌دقتی در استفاده از وسایل گرمایشی در امکان سربسته و منازل مسکونی، به دلیل عدم رعایت هشدارهای امنیتی و سهل‌انگاری موجب رخ دادن حوادث ناگواری می‌شود.

بنا به اعلام این مرکز، جهت جلوگیری از بروز هر نوع حادثه ناگوار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن، شهروندان باید قبل از روشن کردن وسایل گرمایشی مثل بخاری از متصل بودن صحیح دودکش ‏بخاری به بدنه بخاری و محل خروج گاز در ساختمان اطمینان حاصل کنند.

آخرین اخبار «حوادث اردبیل» را در صفحه حوادث اردبیل حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر