زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری سارقان بالکن رو در تهران

سردار کارآگاه علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یکی از اعضای باند سرقت منزل در جنوب غربی استان تهران خبر داد.
11 دی 1402
شناسه : 102101
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102101
132+
بالا
سردار کارآگاه علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یکی از اعضای باند سرقت منزل در جنوب غربی استان تهران خبر داد.

حادثه 24 - سردار کارآگاه علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یکی از اعضای باند سرقت منزل در جنوب غربی استان تهران خبر داد.

سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی از منزل شهروندان در جنوب غربی استان تهران به روش بالکن روی، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی رصد‌های اطلاعاتی شبانه روزی انجام شده به دست آوردند یکی از سارقان حرفه‌ای با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری به همراه ۲ تن از همدستانش در محل‌های سرقت حاضر شده اند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان مخفیگاه متهم را در جنوب تهران شناسایی کردند ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و خودرویی که متهمان با آن به محل‌های سرقت مراجعه می‌کردند کشف و توقیف شد.

وی در ادامه تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های ابتدایی منکر حقیقت و هرگونه سرقت شده که پس از ارائه شواهد و مدارک نامبرده لب به اعتراف گشود و به تعداد ۵ فقره سرقت با همکاری همدستانش معترف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: متهم با صدور قرار قانونی برای کشف سایر جرائم احتمالی و دستگیری سایر متهمان پرونده قرار دارند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر