زمان مطالعه: 4 دقیقه

دشمنی خونی مرد مشهدی با خانواده همسر / پلیس مشهد در تعقیب قاتل مخوف

مرد مسلحی که با شلیک های هولناک، همسر و برادر24ساله اش را به شدت مجروح کرده و برادر زن بزرگ ترش را نیز به قتل رسانده بود، دوباره به کمین خانواده همسرش نشست و درحالی به صورت برادر زن نجات یافته از مرگ، شلیک کرد که صحنه وحشتناک دیگری در مشهد رقم خورد.
11 دی 1402
شناسه : 102093
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102093
261+
بالا
مرد مسلحی که با شلیک های هولناک، همسر و برادر24ساله اش را به شدت مجروح کرده و برادر زن بزرگ ترش را نیز به قتل رسانده بود، دوباره به کمین خانواده همسرش نشست و درحالی به صورت برادر زن نجات یافته از مرگ، شلیک کرد که صحنه وحشتناک دیگری در مشهد رقم خورد.

حادثه 24 - مرد مسلحی که با شلیک های هولناک، همسر و برادر24ساله اش را به شدت مجروح کرده و برادر زن بزرگ ترش را نیز به قتل رسانده بود، دوباره به کمین خانواده همسرش نشست و درحالی به صورت برادر زن نجات یافته از مرگ، شلیک کرد که صحنه وحشتناک دیگری در مشهد رقم خورد.

این ماجرای هولناک اواخر آبان گذشته هنگامی در بولوار هدایت مشهد رخ داد که اختلافات خانوادگی میان یک زوج جوان شدت گرفت و زن34 ساله دیگر حاضر نبود با او زندگی کند. در این شرایط  2 نفر از برادران زن جوان برای حل مشکل خانوادگی به منزل «هادی-ت» (مرد40 ساله) آمدند اما هنگام گفت وگوها ناگهان مرد 40 ساله با عصبانیت به طرف کابینت آشپزخانه رفت و درحالی با چهره ای خشمگین به سوی همسر و برادرزن هایش بازگشت که سلاح کلت جنگی را دردست می فشرد. او بی درنگ لوله اسلحه را به سمت همسرش نشانه گرفت اما هنگامی ماشه را فشرد که برادرزن 42 ساله اش خود را مقابل خواهر سپرکرد تا اسلحه را از دست شوهر خشمگین او بگیرد. دراین لحظه بود که گلوله جنگی بر پیشانی «حمید-الف» نشست و او را نقش بر زمین کرد. همزمان با فرار مرد مسلح، همسر و برادرزن24 ساله وی نیز به روی پله های ساختمان رفتند تا از فرار وی جلوگیری کنند ولی مرد سنگدل دوباره روی پله ها ایستاد و برادرزن دیگرش را نیز هدف گرفت. این بار گلوله بردست برادر زن24 ساله جا خوش کرد و زن جوان نیز از ترس به داخل اتاق گریخت. با صدای شلیک های پیاپی، همسایگان از خانه هایشان بیرون آمدند ولی مرد مسلح در حالی از صحنه جرم گریخت که برادر زن 42 ساله اش بر اثر اصابت گلوله جان سپرد و ایمان(برادر زن24ساله) او نیز روانه بیمارستان شد و از مرگ نجات یافت.

طولی نکشید که با گزارش این جنایت هولناک به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، تحقیقات میدانی گسترده ای با حضور قاضی محمود عارفی راد در مرکز درمانی و محل وقوع جنایت آغاز شداما قاتل مسلح سوار برخودروی پژو405 به محل نامعلومی گریخته بود. در همین حال بادستور ویژه قاضی شعبه211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، تصاویر بدون پوشش متهم فراری منتشر شد و بررسی های تخصصی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای دستگیری قاتل مسلح فراری ادامه یافت اما هنوز تحقیقات دراین پرونده جنایی به سرنخ هایی از مخفیگاه وی نرسیده بود که نیمه شب چهارشنبه گذشته وی حادثه وحشتناک دیگری را رقم زد. او که به صورت پنهانی وارد بولوار توس مشهد شده بود، در اطراف منزل خانواده همسرش به کمین نشست و دریک لحظه دوباره به صورت ایمان (برادر زن24 ساله اش) شلیک کرد و از صحنه جرم گریخت. همزمان با انتقال مجروح این حادثه وحشتناک به مرکز درمانی،تحقیقات پلیس نیز درحالی وارد مرحله جدید شد که قاضی«محمودعارفی راد» به افرادی که به اختفای قاتل مسلح فراری کمک می کنند، قاطعانه هشدار داد درصورتی که افرادی برای فراری دادن متهم تحت تعقیب یا در اختیار قراردادن محلی برای اختفای وی، همکاری کنند پس از محاکمه به اشد مجازات های قانونی محکوم خواهند شد.

درهمین حال سرهنگ مهدی سلطانیان(جانشین پلیس آگاهی خراسان رضوی) نیز از شهروندان خواست هرگونه اطلاع از مخفیگاه متهم مسلح فراری را با تلفن های110 یا21825267  یا09016205911 در میان بگذارند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر