زمان مطالعه: 1 دقیقه

نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی و امید به تحولی عظیم

نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی در ایران ،که از ۵ دی ماه آغاز به کار کرده بود جمعه در حالی به کار خود پایان داد که با استقبال خوبی از سوی مردم روبه رو شد.
09 دی 1402
شناسه : 102011
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/102011
83+
بالا
نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی در ایران ،که از ۵ دی ماه آغاز به کار کرده بود جمعه در حالی به کار خود پایان داد که با استقبال خوبی از سوی مردم روبه رو شد.

حادثه 24 - نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی در ایران ،که از ۵ دی ماه آغاز به کار کرده بود جمعه در حالی به کار خود پایان داد که با استقبال خوبی از سوی مردم روبه رو شد .

در این نمایشگاه که در برج میلاد برگزار شده بود برای نخستین بار تولید کنندگان و عرضه کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاه های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارت آپ های موسیقی، ناشران کتاب های موسیقی، عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری به  ارائه برندهای مختلف داخلی و خارجی پرداختند و در پنل گفتگو کارشناسان برجسته، در حوزه قوانین موسیقی ،مالکیت معنوی و  معضلات پیش روی آن در ایران به گفتگو پرداختند .

یکی از غرفه‌های این نمایشگاه مختص« باشگاه موسیقی ۱۴۰۱» بود که در آن فعالان حوزه موسیقی از جمله فردین خلعتبری، مهران مهرنیا، حسام طباطبایی ، امید انصاری و دیگر هنرمندان حضور دارند. در این باشگاه موزیسین‌ها با سطوح هنری مختلف با هم برابرند، تلاش و تمرکزش بر احقاق پنج حق به رسمیت شناخته شده جهانی در حوزه موسیقی برای تمامی اهالی موسیقی است؛ فارغ و عاری از هرگونه تبعیض. اصلی که می تواند تحولی عظیم در موسیقی کشور ایجاد کند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر