زمان مطالعه: 3 دقیقه

قتل وحشتناک 5 نفر در دلگان بخاطر ارثیه مرد دوزنه

پنج کشته و دو زخمی، نتیجه اختلاف ملکی میان دو خانواده بود که روز پنجشنبه در روستای میرآباد بخش جلگه چاه‌ هاشم در منطقه دلگان اتفاق افتاد و تعدادی از خانواده‌های هر دو طرف را عزادارکرد.
09 دی 1402
شناسه : 101984
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101984
166+
بالا
پنج کشته و دو زخمی، نتیجه اختلاف ملکی میان دو خانواده بود که روز پنجشنبه در روستای میرآباد بخش جلگه چاه‌ هاشم در منطقه دلگان اتفاق افتاد و تعدادی از خانواده‌های هر دو طرف را عزادارکرد.

حادثه 24 - پنج کشته و دو زخمی، نتیجه اختلاف ملکی میان دو خانواده بود که روز پنجشنبه در روستای میرآباد بخش جلگه چاه‌ هاشم در منطقه دلگان اتفاق افتاد و تعدادی از خانواده‌های هر دو طرف را عزادارکرد.

رسول‌بخش بامری، اکبر بامری، مرتضی بامری، فریدون نارویی و ضرغام بامری، افرادی هستند که در جریان این شلیک‌های مرگبار جان خود را از دست دادند.

اصغر بامری که دو برادر، خواهرزاده و پدر خود را در این تیراندازی از دست داده است، در مورد نحوه وقوع حادثه گفت:«از خانواده ما چهار نفر و از طرف مقابل هم یک نفر به نام ضرغام کشته شدند و هر دو خانواده با هم فامیل هستیم. حادثه زمانی شروع شد که اسلام که یکی از فامیل‌های ماست، دو بار زن گرفت که یکی از همسرانش خواهر پدرم بود، اما بعد فوت شد. بعد از فوت همسر اول، اسلام دوباره زن گرفت و از زن دوم صاحب دو بچه شد و بعد زمینی که باعث مرگ این چهار نفر شد، به عنوان ارث به آنها رسید. روز حادثه، خواهرزاده پدرم به خانه او آمد و به پدر و برادرانم گفت اینها نمی‌خواهند به من ارث و زمین بدهند. شما بیایید و با ریش‌سفیدی و پادرمیانی کردن، زمین را بگیرید و به من بدهید. آنها هم قبول کردند و برای صحبت کردن رفتند، اما متاسفانه درگیری پیش آمد و پنج نفر کشته و دو نفر هم زخمی شدند. اکبر، برادرم ۳۰ ساله بود، مرتضی ۲۵ ساله و فریدون هم ۲۰ یا ۲۲ ساله‌. پدرم رسول‌بخش هم حدود ۷۰ ساله بود. من در محل تیراندازی نبودم و موقعی خبردار شدم که اجساد هر چهار نفر را به خانه آوردند.»

آن‌طور که خالد بامری، یکی دیگر از بستگان بامری‌ها می‌گوید، این اختلاف ملکی از قبل بین آنها وجود نداشت و به تازگی ایجاد شده بود:«اسلام و پسرش مهران هم تیرخوردند. اسلام در بیمارستان بستری، اما مهران که خودش به بقیه تیراندازی کرد، فراری است.»

فرماندار دلگان با اشاره به این اختلاف و درگیری گفت: «مردم موارد و مطالبات خود را باید از طریق قانون پیگیری کنند. متاسفانه عدم پایبندی به قانون و قانون‌مداری باعث بروز مشکلات جبران‌ناپذیری در این شهرستان شده است که می‌طلبد مردم منبعد تمامی موارد خود را از طریق قانون پیگیری کنند.»

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر