زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرقت مسلحانه از طلافروشی شادآباد / سیستم مه پاش کار سارقان را سخت کرد

سیستم مه‌پاش که در طلافروشی نصب شده بود، اگرچه موجب شد نقشه سارقان مسلح ناکام بماند اما زنی رهگذر هدف تیراندازی دزدان قرار گرفت و مجروح شد.
09 دی 1402
شناسه : 101974
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101974
218+
بالا
سیستم مه‌پاش که در طلافروشی نصب شده بود، اگرچه موجب شد نقشه سارقان مسلح ناکام بماند اما زنی رهگذر هدف تیراندازی دزدان قرار گرفت و مجروح شد.

حادثه 24 - سیستم مه‌پاش که در طلافروشی نصب شده بود، اگرچه موجب شد نقشه سارقان مسلح ناکام بماند اما زنی رهگذر هدف تیراندازی دزدان قرار گرفت و مجروح شد.

ساعت19:30 بیست‌وهفتم آذر‌ماه بود که سرنشینان 2 دستگاه موتورسیکلت که پلاک‌شان مخدوش بود در نزدیکی مغازه طلافروشی در شادآباد توقف کردند. آنها 4مرد بودند که صورت‌های‌شان را پوشانده و مسلح به کلاشنیکف بودند. مردان مسلح به سمت مغازه طلافروشی رفتند، اسلحه را به سمت ویترین مغازه نشانه گرفتند و شروع کردند به تیراندازی. 3نفر داخل طلافروشی بودند که یکی از کارکنان در آن شرایط فورا قفل در را زد و دکمه دستگاه مه‌پاش را فشار داد. در چشم بر هم زدنی مغازه پر شد از دود و مه و دیگر جایی قابل رویت نبود. سارقان مسلح که به‌شدت خشمگین شده بودند اقدام به تیراندازی می‌کردند تا شاید قفل در باز شود که ناگهان یکی از گلوله‌ها به صورت زنی که در همان حوالی در حال گذر بود برخورد کرد و او خون‌آلود نقش زمین شد. از سوی دیگر سارقان مسلح که خود را در مخمصه می‌دیدند از ترس‌شان تصمیم به فرار گرفتند چراکه دیگر نمی‌شد نقشه سرقت را اجرا کرد و ممکن بود هر لحظه پلیس برسد و دستگیرشان کند.

آنها سوار بر 2موتورسیکلت خود شدند و فرار کردند و لحظاتی بعد مأموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند. در ابتدا زن رهگذر که از ناحیه صورت تیر خورده بود روانه بیمارستان شد. در ادامه مأموران به بررسی تصاویردوربین‌های مداربسته پرداختند و سرنخ‌هایی به‌دست آوردند. همچنان که تحقیقات ادامه داشت از بیمارستان خبر رسید که زن جوان از خطر مرگ نجات یافته و زنده مانده است. هم‌اکنون گروهی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران با توجه به سرنخ‌های موجود، جست‌و‌جوی خود را برای شناسایی مخفیگاه سارقان مسلح و دستگیری آنها آغاز کرده‌اند و تلاش‌ها در این پرونده ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر