زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات تازه از سرقت کامپیوتر خودروها در مشهد / ترفند سارقان ای سی یو چه بود؟

نیروهای انتظامی مشهد عضو فراری یک باند سرقت و فروش کامپیوتر خودروها را در حالی به دام انداختند که با اعترافات وی زوایای جدیدی از شگرد فروش کامپیوترهای سرقتی لو رفت.
07 دی 1402
شناسه : 101961
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101961
230+
بالا
نیروهای انتظامی مشهد عضو فراری یک باند سرقت و فروش کامپیوتر خودروها را در حالی به دام انداختند که با اعترافات وی زوایای جدیدی از شگرد فروش کامپیوترهای سرقتی لو رفت.

 حادثه 24 - نیروهای انتظامی مشهد عضو فراری یک باند سرقت و فروش کامپیوتر خودروها را در حالی به دام انداختند که با اعترافات وی زوایای جدیدی از شگرد فروش کامپیوترهای سرقتی لو رفت.

چندی قبل شماری از اعضای یک باند سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد دستگیر شدند. یکی از مالخران حرفه ای و سابقه دار نیز با تلاش گسترده نیروهای کلانتری سپاد مشهد در این پرونده دستگیر شد. برسی های عوامل تجسس کلانتری که با دستور سرهنگ جوادیعقوبی (رئیس کلانتری سپاد) وارد مرحله جدیدی شده بود به سرنخ هایی از نصب کامپیوترهای سرقتی روی خودرها رسید؛ بنابراین تحقیقات برای دستگیری عضو فراری باند مذکور درحالی ادامه یافت که تعدادی از سارقان و مالخران در چنگ قانون گرفتار شده بودند.

کنکاش های اطلاعاتی و بازجویی از متهمان دستگیر شده بیانگر آن بود که برخی از اعضای این باند با آگهی نصب کامپیوتر در سایت دیوار،کامپیوترهای سرقتی را به راننگان می فروشند. به همین خاطر نیروهای انتظامی با بهره گیری از تجربیات سرهنگ احمد نگهبان(رئیس پلیس مشهد) در پوشش خریدار کامپیوتر وارد عمل شدند و با نصاب در حوزه استحفاظی خود قرار گذاشتند. هنگامی که متهم فراری سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت در محل توقف کرد تا کامپیوتر سرقتی را روی خودروی سهند نصب کند، ناگهان در محاصره پلیس قرار گرفت و دستگیر شد.

در بازرسی از جعبه موتورسیکلت جوان نصاب،7دستگاه کامپیوتر سرقتی کشف شد و متهم به کلانتری انتقال یافت. وی در بازجویی ها اعتراف کرده که با مالخر اصلی باند در زندان آشنا شده و از 4 ماه قبل نیز کامپیوترهای سرقتی را از وی خریداری می کند و در سایت دیوار به فروش می رساند. بررسی بیشتر در این باره ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر