زمان مطالعه: 1 دقیقه

علت تیراندازی پلیس در محله غیاثی چه بود؟

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یکی از اشرار سابقه‌دار تهران در محله غیاثی خبر داد.
05 دی 1402
شناسه : 101900
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101900
111+
بالا
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یکی از اشرار سابقه‌دار تهران در محله غیاثی خبر داد.

حادثه 24 - سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یکی از اشرار سابقه‌دار تهران در محله غیاثی خبر داد.

سرهنگ رسول بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام زورگیری و اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در محله خاوران سریعا تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۰ شهداء به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران به محض حضور در محل یکی از اشرار را در حال قدرتنمایی و ایجاد رعب و وحشت مشاهده کردند. این فرد به محض رؤیت ماموران به وسیله موتورسیکلت از محل متواری شد که در همین راستا تعقیب و گریز میان پلیس و متهمان آغاز شد. دقایقی بعد نیز به دلیل عدم توجه متهم به فرمان ایست پلیس ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح متهم را متوقف و دستگیر کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان بازرسی انجام شده از متهم یک قبضه سلاح گرم و یک قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد، گفت:‌ با انتقال متهم به مقر انتظامی مشخص شد که نامبرده از اراذل و اوباش سطح‌دار و سابقه دار محله غیاثی است که پیش از این نیز بارها به دلیل ارتکاب جرائم مشابه دستگیر و روانه زندان شده است.

بهرامی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت:‌ متهم در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و درگیری و استفاده از سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی معترف شد و هدف از آن را قدرت‌نمایی و جلب توجه اعلام کرد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر