زمان مطالعه: 2 دقیقه

کشف 13 هزار قرص لاغری حاوی شیشه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۱۳ هزار قرص لاغری غیرمجاز و تقلبی حاوی شیشه خبر داد.
05 دی 1402
شناسه : 101898
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101898
116+
بالا
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۱۳ هزار قرص لاغری غیرمجاز و تقلبی حاوی شیشه خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۱۳ هزار قرص لاغری غیرمجاز و تقلبی حاوی شیشه خبر داد.

سرهنگ حسین بابا پور امروز سه شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری 3 نفر متهم که اقدام به تبلیغ و فروش قرص های لاغری غیرمجاز در فضای مجازی می کردند، خبر داد و افزود: با تلاش مأموران از مخفیگاه متهمان، بیش از 13 هزار انواع قرص های لاغری غیرمجاز و تقلبی حاوی مواد روانگردان شیشه کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: با توجه به اجرای طرح مقابله با جرائم حوزه مواد مخدر در فضای مجازی با انجام رصدهای شبانه روزی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط مأموران دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد سه نفر از سود جویان با تشکیل باند مجرمانه در حوالی شرق پایتخت اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در تعدادی از شبکه‌های اجتماعی و بصورت حضوری در عطاری‌های غیرمجاز می‌کنند.

 وی گفت: به دنبال این موضوع کارکنان دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با همکاری ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه ششم موفق شدند مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات شرق پایتخت شناسایی کرده و با هماهنگی با مقام قضائی  برای دستگیری وارد عمل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: تیم های عملیاتی پلیس پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کرده و در بازرسی از محل 13 هزار و 900 عدد انواع قرص های لاغری غیرمجاز و تقلبی حاوی مواد روانگردان شیشه در بسته بندی‌های مختلف جعلی کشف کنند.

وی اظهار داشت: متهمان به مقر پلیس منتقل شده و در بازجویی به عناوین مجرمانه اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی تحویل داده شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر