زمان مطالعه: 4 دقیقه

اعضای باند سقط جنین در گیلان دستگیر شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اعلام کرد: یک باند سازمان یافته سقط جنین در استان شناسایی و اعضای آن هم دستگیر شدند.
05 دی 1402
شناسه : 101890
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101890
115+
بالا
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اعلام کرد: یک باند سازمان یافته سقط جنین در استان شناسایی و اعضای آن هم دستگیر شدند.

حادثه 24 - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اعلام کرد: یک باند سازمان یافته سقط جنین در استان شناسایی و اعضای آن هم دستگیر شدند.

محمد جلائی روز دوشنبه در نشستی با دبیر مجمع ملی جوانی جمعیت کشور افزود : در بین سرشاخه های این باند که دستگیر شده‌اند تعدادی از کارکنان دولتی و ماما نیز حضور دارند.

وی در این دیدار عنوان کرد: با توجه تلاش جدی دشمنان جهت کاهش فرزندآوری و تحدید نسل ایرانی، امروز تلاش برای جوانی جمعیت یک تکلیف شرعی و قانونی بر همه آحاد جامعه است.

وی با بیان اینکه متاسفانه استان گیلان پیرترین استان کشور محسوب می شود، افزود: در بررسی علل تحدید جمعیتی، نمی توان تنها به عوامل معیشتی صرف یا فقط مباحث فرهنگی اکتفا نمود، بلکه عوامل امنیتی و برنامه ریزی دقیق دشمنان نیز نقش بسزایی در این امر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال امنیتی کردن موضوعات فرهنگی و اجتماعی است، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران با توجه به اینکه امکان تقابل نظامی با جمهوری اسلامی را میسر نمی‌بینند، تمام توان خود را به کار بسته‌اند از طریق روش های دیگر از جمله تحدید جمعیتی، مردم ایران را از پای درآورند.

جلائی با بیان اینکه در تحلیل عوامل جوانی و پیری جمعیت باید زنجیره ای از مسائل مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیتی را بررسی کنیم، تصریح کرد: امروز همه مسئولان و آحاد جامعه باید، تلاش جهت جوانی جمعیت را به عنوان تکلیف شرعی و قانونی خود بدانند.

وی، افزایش آمار سقط جنین را نشان از ظهور جاهلیت مدرن دانست و افزود: امروز همه دشمنان و شیاطین عالم از طریق ترویج همجنسگرایی، اشاعه فحشا و سقط جنین به دنبال تحدید نسل انسانی هستند و ما نیز به عنوان پیروان همان پیامبری که در مقابل جاهلیت عرب و زنده به گور کردن دختران ایستاد، ‌وظیفه داریم با جاهلیت مدرن و سقط جنین مبارزه کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با تاکید براینکه در مبارزه با تحدید جمعیتی باید به شدت از جزیره ای عمل کردن پرهیز شود، اظهار کرد: بدین منظور باید همه دستگاه های متولی به درستی به وظایف سلبی و ایجابی خود عمل کنند.

جلائی تحول اساسی در حوزه بهداشت و درمان و اتخاذ رویکرد جدی در مقابله با تحدید جمعیتی را از پیش نیازهای لازم در این زمینه عنوان و ذکر کرد: در زمینه سلبی و مبارزه با افراد متخلف در این حوزه نیز نیازمند برخورد قانونی سخت و بدون اغماض با عوامل و متخلفان هستیم.

وی بر لزوم برنامه ریزی دقیق جهت تولید و اجرای برنامه های فرهنگی اثربخش در این زمینه تاکید کرد و گفت: اتخاذ سیاست های تشویقی و حمایتی به ویژه فراهم آوردن شرایط دورکاری برای بانوان کارمند را از جمله مواردی است که می تواند زمینه جوانی جمعیت و تشویق خانواده ها به فرزندآوری را فراهم نماید.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر