زمان مطالعه: 1 دقیقه

گروگانگیری جوان ۲۵ ساله در باقرآباد/ علت آدم ربایی چه بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان ری از آزادی گروگان ۲۵ ساله از دست گروگان‌گیر خبر داد.
05 دی 1402
شناسه : 101889
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101889
154+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ری از آزادی گروگان ۲۵ ساله از دست گروگان‌گیر خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان ری از آزادی گروگان ۲۵ ساله از دست گروگان‌گیر خبر داد.

امروز سه شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ فرمانده انتظامی شهرستان ری سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: با تلاش ماموران کلانتری باقرشهر در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از 5 ساعت گروگان 25 ساله از چنگ آدم ربا نجات یافت.

 سرهنگ طرهانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در مورخ 4 دی ماه 1402 در یکی از محلات باقرشهر بلافاصله ماموران کلانتری 175 این فرماندهی وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربا به دلیل یک سری اختلافات قبلی، اقدام به آدم ربایی نموده و گروگان را به مکانی نامعلوم منتقل کرده که بلافاصله تیم عملیات کلانتری به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری وی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از 5 ساعت موفق به دستگیری گروگانگیر در باقرشهر شدند.

سرهنگ طرهانی ادامه داد: متهم دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت که با توجه به اختلاف شخصی با فرد ربوده شده، نقشه ربودن او را طراحی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر