زمان مطالعه: 1 دقیقه

قاتل نامرئی اعضای خانواده 4 نفری را در سملقان خراسان‌شمالی کشت

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: گازگرفتگی در روستای «کشانک» سملقان چهار نفر از اعضای یک خانواده را به کام مرگ کشاند.
05 دی 1402
شناسه : 101878
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101878
173+
بالا
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: گازگرفتگی در روستای «کشانک» سملقان چهار نفر از اعضای یک خانواده را به کام مرگ کشاند.

حادثه 24 - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: گازگرفتگی در روستای «کشانک» سملقان چهار نفر از اعضای یک خانواده را به کام مرگ کشاند.

دکتر تقی دولت آبادی اظهار کرد: عصر روز گذشته در پی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵، مبنی بر گاز گرفتگی چهار نفر از اعضای یک خانواده در یک منزل مسکونی، بلافاصله نیروهای امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این اعضای خانواده پدری ۴۵ ساله، مادری ۳۶ ساله و یک دختر و پسر بودند که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که از فوت آنان بر اثر گاز گرفتگی حدود سه روز گذشته است.

 دولت آبادی با بیان اینکه هرگونه نقص در سوخت‌رسانی وسیله گازسوز موجب بروز مسمومیت می‌شود، گفت: سرد بودن لوله بخاری نشان از انتشار گاز خطرناک در محیط دارد که باید افراد بلافاصله نسبت به ایجاد تهویه و خاموش کردن وسیله اقدام کنند.

رییس مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: همچنین کلاهک دودکش وسیله گرمایشی باید استاندارد باشد و باید به طور مداوم بازدید شود.

وی سردرد، حالت تهوع، سرگیجه، خستگی و خواب‌آلودگی را از علایم مسمومیت ناشی از گاز مونوکسید کربن دانست و بیان کرد: اگر فردی دچار چنین علایمی شود باید به سرعت به اورژانس ۱۱۵ اطلاع دهد زیرا اگر این علایم ادامه پیدا کند سبب کاهش هوشیاری و در نهایت مرگ آن فرد خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان شمالی» را در صفحه حوادث خراسان شمالی و حوادث بجنورد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر