زمان مطالعه: 1 دقیقه

مخفیگاه قاتل فراری در ایرانشهر لو رفت

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری قاتل پس از یک سال فرار در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
04 دی 1402
شناسه : 101849
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101849
152+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری قاتل پس از یک سال فرار در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری قاتل پس از یک سال فرار در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان امروزدر زاهدان اظهار کرد: در تیرماه سال گذشته در پی اعلام خبری مبنی بر قتل فردی در شهرستان ایرانشهر و متواری شدن عامل یا عاملان این جنایت از استان، اقدامات تخصصی و ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به بررسی های دقیق پرونده تصریح کرد: کارآگاهان پلیس شهرستان ایرانشهر تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی قاتل آغاز کردند که با اقدامات فنی و تخصصی صورت گرفته در نهایت قاتل فراری در یک عملیات پلیسی برنامه ریزی شده در مخفیگاهش به همراه یک قبضه کلت کمری در شهرستان ایرانشهر پس از یک سال فرار دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مجرم دستگیر شده جهت تکمیل تحقیقات پلیسی به پلیس آگاهی استان منتقل شد، خاطر نشان کرد: علت وقوع قتل اختلاف خانوادگی عنوان شده و پلیس در راستای تامین امنیت و احقاق حق و حقوق شهروندی به ویژه جرایم خشن از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر