زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبرداری ۲ هزار و ۸۰۰ میلیاردی در طبس با  ترفندی عجیب

فرمانده انتظامی شهرستان طبس از شناسایی و دستگیری متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری از اشخاص به مبلغ ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
04 دی 1402
شناسه : 101844
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101844
120+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان طبس از شناسایی و دستگیری متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری از اشخاص به مبلغ ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان طبس از شناسایی و دستگیری متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری از اشخاص به مبلغ ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ فاضل مریمی روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت چند نفر از شهروندان به مراجع قضایی و ارجاع شکایت به پلیس آگاهی شهرستان طبس مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فرد ناشناس با جعل عنوان طلب مبلغ میلیاردی ارز دیجیتال، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان طبس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباختگان، دریافتند فردی با طرح و نقشه قبلی با جعل مدارک شناسایی و شکایت طلب ارز دیجیتال از افراد در چند مرحله، مبلغ حدود ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال (۲۸۰ میلیارد تومان) معادل ارز دیجیتال از آنان کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: ماموران پلیس آگاهی نیز با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهم به کلاهبرداری را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهم دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هر گونه جرم و اتهامی شد اما پس از رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و بزه انتسابی را پذیرفت که در این زمینه پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ مریمی از شهروندان خواست هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و از در اختیار قرار دادن مشخصات و مدارک هویتی خود به دیگران خودداری کنند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان جنوبی» را در صفحه حوادث خراسان جنوبی و حوادث بیرجند حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر