زمان مطالعه: 2 دقیقه

برادران شرور اصفهان راهی زندان شدند

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر فعالیت گسترده ۲ برادر در زمینه حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم و سرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان قرار گرفت.
04 دی 1402
شناسه : 101843
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101843
92+
بالا
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر فعالیت گسترده ۲ برادر در زمینه حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم و سرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان قرار گرفت.

 حادثه 24 - رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر فعالیت گسترده ۲ برادر در زمینه حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم و سرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان قرار گرفت.

مسعود طُریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر فعالیت گسترده ۲ برادر در زمینه حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم و سرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از موضوع در هماهنگی با مرجع قضائی و اخذ مجوزهای قانونی وارد منزل متهمان شده و در بازرسی بعمل آمده انواع سلاح‌های سرد و گرم شامل ۴ قبضه سلاح شورشی، ۹۶ عدد فشنگ شکاری، ۷۵ فشنگ جنگی، ۱۶ قبضه انواع سلاح سرد از نوع قمه و قداره و چاقوهای کپوری، یک عدد باتوم و یک قطعه قنداق فلزی سلاح گرم را کشف کردند.

طریفی خاطرنشان کرد: در این عملیات هر ۲ برادر شرور توسط ماموران دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه به دستگیری یک شرور که به دلیل ارتکاب جرایم متعدد و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و همچنین ایراد ضرب و جرح عمدی چند شهروند تحت تعقیب مرجع قضائی بود، اشاره کرد و گفت: فرد مذکور با اطلاع از تحت پیگرد بودن توسط پلیس، خود را از دید ماموران مخفی کرده بود اما نهایتاً با اقدام هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

وی با اشاره به اجرای طرح ذوالفقار با هدف دستگیری اراذل و اباش متواری و تحت تعقیب خبر داد و عنوان کرد: در این طرح که

یک هفته به طول انجامید تعداد ۲۲ نفر از افراد شرور که به حبس محکوم شده اما متواری بودند در چندین عملیات منسجم و ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

 طُریفی تصریح کرد: ۱۶ نفر از این متهمان در شهرهای مختلف استان و ۶ نفر دیگر در استان‌های دیگر پنهان شده بودند که با تلاش شبانه‌روزی و اقدام جهادی ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان شناسایی و تحویل مرجع قضائی شدند.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر