زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ مرد 55 ساله بر اثر سقوط در چاله آسانسور

فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد گفت: مردی 55 ساله در یک ساختمان در حال احداث در بلوار توس مشهد در پی سقوط در چاله آسانسور جان باخت.
04 دی 1402
شناسه : 101835
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101835
132+
بالا
فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد گفت: مردی 55 ساله در یک ساختمان در حال احداث در بلوار توس مشهد در پی سقوط در چاله آسانسور جان باخت.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد گفت: مردی 55 ساله در یک ساختمان در حال احداث در بلوار توس مشهد در پی سقوط در چاله آسانسور جان باخت.

سرهنگ احمد نگهبان در تشریح این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع مرگ مشکوک در محدوده شهرک نوید، بلافاصله مأموران کلانتری سپاد به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و بررسی های اولیه مشخص شد مردی حدودا 55 ساله به دلیل نامعلومی در داخل چاله آسانسور یک ساختمان در حال ساخت سقوط کرده است.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه این کارگر پس از انتقال به مراکز درمانی با وجود تلاش تیم پزشکی به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و تحقیقات تکمیلی برای بررسی علت تامه حادثه ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر