زمان مطالعه: 2 دقیقه

ماجرای درگیری بیرانوند با کنعانی‌زادگان چه بود؟

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به خودم اجازه نمی‌دهم بروم به گل‌محمدی بگویم چه کسی را تعویض کند.
04 دی 1402
شناسه : 101802
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101802
755+
بالا
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به خودم اجازه نمی‌دهم بروم به گل‌محمدی بگویم چه کسی را تعویض کند.

حادثه 24 - دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به خودم اجازه نمی‌دهم بروم به گل‌محمدی بگویم چه کسی را تعویض کند.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی این تیم مقابل شمس آذر گفت: به باشگاه بزرگ، تیم، بازیکنان و هواداران خون‌گرم پرسپولیس تبریک می‌گویم. بازی سنگینی داشتیم چرا که شمس آذر نشان داد تیم غول کشی است و تیم‌های بزرگی را شکست داده و امتیاز گرفته است. تیم ما کار بزرگی انجام داد مخصوصا پس از ۱۰ نفره شدن. برد این بازی در ادامه لیگ به ما کمک خواهد کرد. مقابل تیمی بودیم که بازی‌های زیادی را نباخته بود بنابراین این برد پس از ۱۰ نفره شدن، ارزشمند بود.

بیرانوند در خصوص حاشیه ایجاد شده پیرامون او و کنعانی‌زادگان مبنی بر اینکه این دو ملی پوش دعوا کرده‌اند گفت: برادرانه می‌گویم همه بازیکنان کنعانی زادگان را دوست دارند. به جان دو تا بچه‌هایم اگر خبری به گوش ما برسد که مجوزهای خودرو باطل شده است حتی به شوخی هم به او نگفتیم که این چه کاری بود انجام دادی! اصلا به هیچ عنوان به بازیکن تیم خودم بی احترامی نمی کنم. تمام اتفاقاتی که برای بازیکنان تیم ملی افتاده است همه با مجوز دولت بوده و هیچ خلافی رخ نداده است. بازیکنان تیم ملی هیچ خلافی نکرده‌اند و چون مساله حقوقی است بازیکنان در خصوص این موضوع صحبتی ندارند و باید بخش حقوقی فدراسیون فوتبال درباره آن صحبت کند.

او ادامه داد: بازیکنان اگر ماشین وارد کرده‌اند با هزینه خودشان این کار را انجام داده‌اند و حتی پول گمرک هم داده‌اند. فدراسیون پیگیر این موضوع است و قطعا قبل از جام ملت‌های آسیا که حساس است این موضوع حل می‌شود. امیدوارم که این پاداش‌ها هم به بقیه رشته‌ها داده شود.

بیرانوند در خصوص جام ملت‌های آسیا و وضعیت خودش و تیم ملی گفت: من نمی‌توانم راجع به لیگ ملت‌ها صحبت کنم چون دو بازی دیگر برای پرسپولیس در لیگ دارم. بعد از دو بازی صحبت‌ خواهم کرد و تمرکز من روی تیم ملی است.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص اینکه به گل‌محمدی اعلام کرد که تعویض نکند و این اتفاق به نفع پرسپولیس با گرفتن ضربه پنالتی تمام شد، گفت: دم یحی گل محمدی گرم که خودش تصمیم گیرنده بود و من تصمیم نگرفتم. از همه هوداران تشکر می کنم که از تیم حمایت کردند. می خواهم به هواداران بگویم زمانی که تیم شما ۱۰ نفره می شود و تیمی را شکست می دهد که در بازی‌های بزرگ نباخته است، ۱۰۰ درصد مدعی اصلی قهرمانی است. ما تمام اشتباهات خود را انجام دادیم و دیگر نباید اشتباه کنیم. تمام تمرکز روی تیم است. با توجه به مصدومیت‌هایی که اتفاق افتاده شرایط تیم سخت شده و ما برای بازی‌های سخت آماده‌ایم.

او ادامه داد: من به خودم اجازه نمی دهم که بروم و به گل محمدی بگویم که چه کسی را تعویض کن. خود او تصمیم گرفت و تصمیمش به نفع تیم بود.

بیرانوند در خصوص علی نعمتی گفت: برخی اوقات بهترین زمان برای بازیکن نیست. او بهترین بازیکن پرسپولیس است و همه هواداران او را می دادند. او می خواهد به تیم کمک کند و همه این را می دانند. علی نعمتی برای قهرمانی پرسپولیس زحمت کشید و هواداران از او حمایت خواهند کرد تا این بازیکن هم به روز اوجش برگردد. او بدشانسی می آورد و امیدارم به بازی برگردد.

بیرانود در واکنش به اینکه آیا ابطال مجوزها روحیه تیم ملی را خراب خواهد کرد یا خیر؟ گفت: تیم ملی و بازیکنان آن، تعهد دادیم به یکدیگر که تا فینال برویم و چیزی جلوی ما را نمی گیرد. این اتفاقات درست می شود چرا که می خواهیم مردم را خوشحال کنیم. نباید تمرکز خود را به هم بزنیم.

آخرین اخبار روز را در صفحه اخبار روز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر