زمان مطالعه: 1 دقیقه

زن و شوهر سارق در کرمانشاه به دام افتادند

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری زن و شوهر سارقی خبر داد که اقدام به ۲۲ فقره سرقت گوشی تلفن همراه کرده بودند.
03 دی 1402
شناسه : 101790
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101790
149+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری زن و شوهر سارقی خبر داد که اقدام به ۲۲ فقره سرقت گوشی تلفن همراه کرده بودند.

حادثه 24 - جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری زن و شوهر سارقی خبر داد که اقدام به ۲۲ فقره سرقت گوشی تلفن همراه کرده بودند.

سردار محمد رستمی اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان در محدوده فردوسی کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۳ فردوسی با افزایش گشت های هدفمند و انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی زوج سارق که قصد سرقت داشتند، شده و آنها را طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رستمی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه اعتراف و عنوان کردند اموال مسروقه را به دو نفر مالخر فروخته اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه دستگیری افراد مالخر و کشف گوشی های مسروقه به صورت جدی در دستور کار قرار دارد، گفت: در این راستا پرونده ای تشکیل و سارقان دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شدند.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر